Sladrevenn?

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Skal vi være så posetive og tro at alle som er her nå blir værende? :-) og få noen sladre venner? Synes selv det er veldig hyggelig. Noen å prate med som en har mye felles med. Og som kan sladre for en når vi kommer så langt som til fødsel. Vos dere er enig kan en presentere seg kort med intr osv for å finne en math :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kan jo starte.
Jeg har en sønn på 3, 5år jeg er 26 år. Og gift. Vokst opp på gård og alltid elsket dyr. Har rase katter i dag og driver litt med katteutsilling. Jobbet noen år i hjemmesykepleien. Men har litt lyst å omskoleres.

Ellers er jeg ganske kreativ. Liker å scrappe, hekle og male osv.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 30 år og har en sønn på 3år. Er gift. Oppvokst i Oslo, ?men bor i Østfold. Utdannet fagarbeider. Vi har en stor skogskatte og 3 fisker. Og venter spent på hva som gjemmer seg i magen:)

30 år, første barnet nå. Oppvokst i Lillehammer, samboer/forlovet, utdannet førskolelærer og har strikkedilla. Kort og enkelt fortalt om meg.

Er 25 år, bor like utenfor Bergen sammen med min kjære, og jenten vår på 3,5 år :-). Jobber som sykepleier i hjemmesykepleien.

Jeg er 34 og dette blir barn nr. 4, utdannet forskolelærer men er kulturskolelærer innen sang-tegning/håndarbeid og søm. Selger hjemmesydde barneklær som tileggs*jobb*.
Og største hobbyene er synging og søm. Ellers baking og matlaging.
Vi (jeg) har selv valgt å jobbe mindre å ha lillebror (17 mnd) hjemme til han iallfall er 2 år.
Bor i ei lita bygda. Hadde vært så stas å finne noen å sladre med som har en del barn fra før (min eldste er 12), er mellom 30 og 40 med ca. samme interesser?

Jeg nærmer meg 25 år, og bor med samboeren min i Bergen. Vi hadde tenkt å få oss valp i vinter, men jaggu ble det baby i stedet ;) Jeg er halvveis utdannet sykepleier, men er for tiden fulltidssykemeldt. Har drevet mye med musikk opp igjennom, og er ellers veldig glad i å lage mat! Har et par store akvarier, og for øyeblikket en liten dverghamster ;)
Er glad i å tyte, men også flink til å lytte ;)

Jeg er 23 år, bor sammen med ektemannen min og jenta vår som runder 3 år i november. Er vokst opp i et lite småbruk i Akershus, men nå bor vi i en leilighet i Oslo. Jeg jobber som vekter:)

Jeg er 22 år, bor sammen med min kjære mann som jeg giftet meg med i sommer, vår sønn på 3 år og en katt. Jeg jobber i hjemmetjenesten i kommunen og innimellom noen vakter i en barnehage :) Fritiden går mye til kos med familien og opp-pussing av hus. Vi er glade i dyr og har i tillegg en hest som vi bruker en del tid på.

Jeg er 25 år, venter barn Nr 2, jenta vår er 10 mnd :)
Bor i Horten, Vestfold.
Har en Border Collie gutt på 3 år, som jeg trener og konkurrerer med i lydighet og Rally lydighet :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Jeg er 32 (blir 33 i slutten av november) og har en 4 år gammel datter fra tidligere forhold, som jeg har hovedomsorg for. Giftet meg med verdens snilleste og fineste mann i sommer, og nå venter vi et nytt knøtt i mai. :)

Har mellomfag i psykologi, grunnfag i spesialpedagogikk og ett år med afrikastudier. I tillegg til noen småfag fra BI som jeg tok gjennom jobben. Jobber i DNB, i en sekretærstilling litt oppe i systemet, men har egentlig lyst til å skifte beite og ta lektorutdanning. Om jeg får råd. Litt vinkling må til. :o Men med rekkehus i Oslo, to barn og en mann som snart går over på arbeidsavklaringspenger så kan det være vanskelig å få råd til å studere så vi får se.

Interessene mine er teater, dans og musikk - gjerne kombinert gjennom musikal. Elsker å se på, utøve og arrangere såntno. Bryllupet vårt ble avholdt i Storsalen på Chateau Neuf, vielsen var en musikalforestilling (jepp, jeg tvang både brudgommen og hans forlover til å synge solo, min forlover deler min musikalentusiasme og var lett å overtale). I tillegg har jeg en liten bistandsorganisasjon som jeg håper jeg en gang skal få mulighet til å jobbe med igjen.

Ellers var jeg i sin tid aktiv i AUF, Natur og Ungdom, og i CISV (som jeg har reist til Sverige, Spania og Argentina gjennom - look it up :p)

Mulig jeg ikke finner så mange sladrevenner med mine interesser her. :p Men hverdagen er vel mest som for andre småbarnsforeldre, og jeg digger livet med datteren. :)

Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

30 år. gift :)
har en datter på 3 og ett halvt,og en sønn på 7 år.
har også 2 hester,en døl og en shettis. 2 kaniner,og 2 stall katter.
elsker dyr,og håper på flere :)
har nettop flyttet inn i nytt hus,stor trives med det!

bor uten for bergen. er utdannet kokk,men for tiden arbeidsledig.
har diagnosen leddgikt,og er med på studie på revmatologen.
revmatisme og graviditet. spennende :)

venter nå nr 3,så er spent på hvordan dette svangerskapet skal gå med sykdommen.
men krysser fingrene for att alt går som det skal.

29 år og gift med en 40-åring. Har vært ufrivillig barnløs i 1,5 år, da det plutselig kom gode nyheter :) Veldig spent på fremtiden nå.

Skulle gjerne hatt litt større plass, har rom til en til, men ikke to, i blokkleiligheten vår.

Jobber frilans som tegnspråktolk og det er ikke lett å få systemene til å forstå hva det betyr, verken ift lån, permisjon og støttesystemer generelt. Lurer på å melde meg opp til noe mer studie, å være "student" er ironisk nok så mye enklere. Har en del kristendom og menighets-studier i tillegg, så det hadde vært gøy å bygge en bachelor. Nærer også en liten drøm om å ta PP. VI får se, vi får se

Ellers går fritiden med til strikking, scrapping og surfing etter alle de idéene jeg mest sannsynlig aldri kommer til å få realisert...

Jeg er 39 år bor i nærheten av kongsberg. Har egen gård med 2 hester. En sports ponny og en fjording. Har ei datter på 2 år og en fosterdatter på 10. Jobber i dyrebutikk men er nå i permisjon pga fosterbarn. Har et englebarn fra 08. Liker og strikke og hekle.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

29 år og gift med en 40-åring. Har vært ufrivillig barnløs i 1,5 år, da det plutselig kom gode nyheter :) Veldig spent på fremtiden nå.

Skulle gjerne hatt litt større plass, har rom til en til, men ikke to, i blokkleiligheten vår.

Jobber frilans som tegnspråktolk og det er ikke lett å få systemene til å forstå hva det betyr, verken ift lån, permisjon og støttesystemer generelt. Lurer på å melde meg opp til noe mer studie, å være "student" er ironisk nok så mye enklere. Har en del kristendom og menighets-studier i tillegg, så det hadde vært gøy å bygge en bachelor. Nærer også en liten drøm om å ta PP. VI får se, vi får se

Ellers går fritiden med til strikking, scrapping og surfing etter alle de idéene jeg mest sannsynlig aldri kommer til å få realisert...

Gjøss så mye spennende jobb og planer :)

Sent from my iPad using BV Forum

26 år, forlovet. Vi har planer om å gifte oss, men det må vente litt, da vi heller fikk lyst til å stifte familie :) Dette er vår første.

Jeg er oppvokst i bygd og småby (flyttet mye), men bor nå i utkanten av Oslo, den rolige delen. Her bor vi med vår store og fremmedsky katt (som også har enormt med personlighet), og vi lurer litt på om vi bør finne oss en større plass. Vi har plass til en nyfødt, men ikke når den vokser ; p

Jeg er utdannet kostymesyer, men jobber for tiden i butikk da det er vanskelig å få jobb i yrket. Jeg er glad i å sy på fritiden, og har også lært å hekle, så jeg spytter ut litt babyklær og kosedyr for tiden ;)

Jeg er aktiv alumn (voksenmedlem) i 4H, og alle de gode vennene og kontaktene jeg har fått, vil gjøre godt for barnets oppvekst, regner jeg med :)

Jeg er diagnosert med fibromyalgi, har hatt det halve livet, og sliter med en del smerter og utmattelse. Allikevel føler jeg at graviditeten ikke gjør dette verre. Snarere tvert imot :)

29 år og forlovet (prøver stadig å planlegge bryllup, men finner alltid på noe annet i stedet)

Oppvokst på gård på sørlandet, flyttet litt rundt og endte opp i Oslo i 2005. I vår flyttet vi inn i rekkehus på Sofiemyr i Oppegård. Der bor vi sammen med datteren vår på 3 år og hunden vår på 6 år.

Jobber innen pensjon og forsikring, som er et fryktelig kjedelig tema for de fleste som ikke jobber med det...
Har drevet litt med musikk på si i mine "yngre dager", men nå er det blitt begrenset til klimpring for meg selv og sang med lilletuppa. Er veldig glad i mat og i å reise. Ellers holder jeg meg sjelden til en hobby lenge av gangen, men jeg får heller plutselige kreative impulser hvor jeg bestemmer meg for å gjøre noe jeg ikke kan.. (med varierende sluttresultatet)

Og det var det jeg kom på i farta ;-)

Jeg er 26 år, og bor helt sør i landet, har ei jente som blir 4 i april, og en flott samboer :) Er fortiden på arbeidsavklaring grunnet div revmatiske lidelser, men jobber noe som støttekontakte, og håper at jeg skal komme meg fort tilbake i 100. % jobb:) ellers så er jeg veldig glad i å være ute, samt at jeg elsker å pusse opp møbler og dille med interiør :)

Jeg er 29år og er gift med verdens skjønneste mann. Giftet oss i fjor høst med jazz som tema, en strålende fest!
Vi har en gutt fra før på 3 år som enda ikke vet at han skal bli storebror.
Jobber som sykepleier på ett sykehjem, og trives godt med å jobbe med eldre.
Bor i Oslo og skal straks flytte inn i vårt nye rekkehus. Skal bli deilig å få større plass og hage.
Har også en hund, 7 år gammel golden retriver som er min kjære løpepartner i marka.
Foruten å trene litt så elsker jeg å strikke og hekle, og vil nå prøve å lære meg å sy litt også!
Glad i musikk, veldig sosial og koser meg med god mat og vin i de periodene man kan drikke da! He he

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 27 år, gift og mamma til en 5 åring.
Utdannet som kokk,bor i oppland..
Jeg elsker interiør, oppussing, scrapping, sying (fordi om jeg ikke er flink til det), være sammen med famile\venner..

Back
Topp