Sladrevenn?

hvis vi tar "utdelinga" nå så vil jeg ha en s.venn og :D

Jeg også! :D

Så koselig med sladrevenn:p men jeg trur jeg får gubben til å sladre innpå med telefonen min på bv:) samtidig som jeg har sagt før så har jeg ikke min familie her, eller mine nermeste venner, samt at jeg vill bare ha med kjæresten på sykehuset:) så kommer vel til å oppdatere på veien til sykehuset å:) 15 der gubben må kjøre, dette er jo om alt går som det skal da:p

På de to forrige forumene jeg har vært med på så var det en person som tok på seg ansvaret å delte tilfeldig ut sladdrevenner :) I stede for at de blir slik at en sitter igjen, også er det jo heller ikke alle som vil ha.. :)

Jeg trenger også en sladris :)

På de to forrige forumene jeg har vært med på så var det en person som tok på seg ansvaret å delte tilfeldig ut sladdrevenner :) I stede for at de blir slik at en sitter igjen, også er det jo heller ikke alle som vil ha.. :)
Ja også sånn at det ikke er to som har termin som er ganske likt som skal sladre for hverandre :)

Skal vi ikke si det sånn at de som vil vente tar en runde når alle mann alle er rundet uke 12, og de som vil ordne seg nå/fortløpende sørger for det selv? :)

Og ingen blir sittende igjen uten! Jeg kan gjerne sladre for 10 stk jeg, bare koselig :)

BV-app! :)

Tar gjerne imot en sladdrevenn jah. Det er så koslig. Hadde to etter forje forum. Meen ble liksom alle klok på det greiene der. Så hørte aller mer fra noen av de etter at vi hadde født :P

.

Back
Topp