Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi to da eller ??
Ja også sånn at det ikke er to som har termin som er ganske likt som skal sladre for hverandrePå de to forrige forumene jeg har vært med på så var det en person som tok på seg ansvaret å delte tilfeldig ut sladdrevenner I stede for at de blir slik at en sitter igjen, også er det jo heller ikke alle som vil ha..
Ja også sånn at det ikke er to som har termin som er ganske likt som skal sladre for hverandre
Ja også sånn at det ikke er to som har termin som er ganske likt som skal sladre for hverandre
Ja det er jo greitt kanskjeJapp Å siden vi er så mange her inne, ja nå er det kanskje lenge siden vi har hatt telling, mye har skjedd..Så kan det være greit å ha to sladdrevenner
Phu!! det var godt du sa, for medmin hukommelse hadde jeg ikke vært en flink sladrevenn til et nick jeg kommer til å blande om på 20 ganger i mndJeg regner med at "mor med liten spire" er min sladrevenn og omvendt. Hun får vite det omtrent før foreldrene mine uansett hehe
Jeg trenger en sladrevenn