Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
En som vi kan bli bedre kjent med og prate med i tykkt og tynnt, som kan oppdatere de andre på gruppen om det skulle skje både positive og negative ting som vi ikke har mulighet for å oppdatere om selv?
Fin ide, men kanskje vente til vi er ferdig med og få nye gravide? Altså til mnd er omme ellerno. Selvfølgelig kommer det sikkert andre etterhvert og, men..
Det er skikkelig koselig med sladrevenner, men er som hun over sier, lurt å vente en liten måned til. Jeg har to fra før og jeg vet i allefall at hun ene fortsatt er aktiv her inne, så blir vel bare å bruke henne tenker ejg. Men det er en fin måte å bli kjent på!
På den forrige gruppen gjorde vi det slik at når vi var klare for sladrevenn skrev vi oss opp og så satt en og delte ut til de som ville ha. Vi prøvde at man ikke hadde termin samme uke som sladrevenn, ikke vmbestandig det går, for min forrige sladrevenn ble så gira da jeg sendte melding om ferdig fødsel at vannet hennes gikk og fødte dagen etter :) da måtte en tredjepart melde inn for oss :)
Jeg har allerede sett meg ut en som jeg har mye til felles med her på juni 2013, så jeg vil gjerne sladre med henne, ettersom at vi har blitt litt kjent allerede :)
Vi har termin på samme dag da, men vi har som sagt mye til felles, har blitt litt kjent, og HVA er egentlig oddsen for at man føder på samme dag? ;) Og HVIS man gjør det, so what? Er jo ikke krise å ikke få meldt ifra om hver eneste pressrie heller? Så vi kommer nok til å sladre sammen. Med termin på samme dag, tilfeldigvis ;)