sladrevenn

*Isabella*

Forelsket i forumet
Skulle vi hatt en tråd for det? Noen som ikke har og vil ha? En sladrevenn byttes mob nr så den andre kan gi en lyd inn hit om du ikke har muligheten selv.




Jeg har laget en egen tråd hvor dere kan skrive dere opp. :)
 
Hadde vært flott:))
 
Kan noen forklare meg litt nærmere hva en sladrevenn er ? *dum*
 
Jeg har heller ikke skjønt hva en sånn sladrevenn er........
 
En sladrevenn er en du kan "sladre"til... En du kan betro deg til.. En som du kan følge og hun følge deg opp igjennom.. Hun kan "sladre" til oss hvis det er noe.. Fødsel osv.. Hm.. Kanskje noen andre kan forklare litt bedre.. Hehe.. Jeg har selv hatt 2 sladrevenner tidligere og er gode venninner med dem den dag i dag:))
 
Takk for forklaring Emani .

Høres jo trivelig ut med en sladris altså, men har aldri hatt sånt før, så jeg blir sikkert en dårlig en
 
Ja, det hadde vært koselig ;) En fra nærmiljøet da eller?
 
Hadde ikke hatt noe imot en sladrevenn :-)
 
jeg har hatt noen igjennom tiden her på bv, møtt alle og flere av de er kjempe gode venninner som jeg prøver å treffe så ofte jeg kan. En av mine nærmeste venninner møtte jeg her på bv som sladrevenn <3
 
Det kan jeg og ønske meg :) Hadde vert kjekt om her var noen fra møre og romsdal kansje?
 
jeg vil gjerne ha en sladrevenn :)
 
Husker når jeg gikk gravid med lillegutt, da så jeg alle hadde sladrevenn, men skjønte aldri bær av hva det var for noe, så gadd ikke tenke noe mer over det, men nå som jeg leser det her, så hadde det vært koselig å hatt en!!! Jeg vil også ha:)
 
Ja takk

Noen fra Oslo området som melder seg frivillig? :)
Er skikkelig nybegynner her inne, så kan godt trenge en å sladre med :)
 
Jeg vil også ha:-)
 
Jeg lager en oversiktlig liste litt senere i dag. Er ikke så lett å gjøre det via mobilen.
 
Er gjerne med på dette :)
 
Jeg er også med :) Men som sagt over, så er det lurt at vi sladrer med noen som bor i nærheten :)
 
Det må ikke være noen som bør i nærheten siden dere gir beskjed via sms :) Men jeg lager en ny tråd så skriver dere opp nick og sted dere er fra så ordner jeg en oversikt over hvem smm sladder med hvem når dere skriver hvem dere sladdrer med :)
 
Back
Topp