Sladrevenn?

Zherena

Glad i forumet
Skal vi vente til vi passerer 12 uker med å ordne det eller? 
Jeg hadde ikke sladrevenn når jeg gikk gravid sist så det hadde jo vært morro å hatt det denne gangen 

Kanskje greitt å vente i noen uker til ja. Det kan jo fortsatt komme en del nye Også var det den magiske 12ukersgrensen da

Greit å vente til vi har passert uke 12 ja.

Etter 12 uker høres bra ut. Men er jo enkelte her som er i uke 15-16 når de siste er i tolv. Vente til alle har passert eller? Jeg kom jo seilende inn her så syns det er greit å bli litt kjent førs :-)

Ja greit å finne det når alle har passert de magiske ukene :)

Hva er en sladrevenn? det hørtes gøy ut!!;D

De som blir sladrevenn utveksler mob nr med hverandre. Dersom vi hadde vært sladrevenner hadde jeg meldt deg når jeg skal på føden eller hvis annet skjer og jeg ikke har tilgang på internett. Og så går du inn og oppdaterer gjengen på hva som skjer med meg  Greit når tiden er inne for å føde

åj så spennende:) gøy!! im in;)

kajann skrev:
Kan jo vær greit å vente til de som ligger i "grenseland" februar-mars har vært på ul, for det kan jo vær at noen da velger å bytte forum Eller??

Det gjelder vel de som havner i grenseland mars- april også vil jeg tro.. Er vel de som har tidlig april som kanskje havner ned på mars istedet også. 

kajann skrev:

Exentrica skrev:

kajann skrev:
Kan jo vær greit å vente til de som ligger i "grenseland" februar-mars har vært på ul, for det kan jo vær at noen da velger å bytte forum Eller??

Det gjelder vel de som havner i grenseland mars- april også vil jeg tro.. Er vel de som har tidlig april som kanskje havner ned på mars istedet også. 

Ja, det gjør jo for så vidt d Var bare en tanke...

Det var derfor tanken på mars-april slo meg også  Men så lenge vi er enige om å vente til alle som vil være med har rundet 12 uker er det jo greitt! 

Back
Topp