Sladrevenn osv!

har en feeling på at eg blir flyttet fram litt...
en av oss går vell over tiden likevell skal se hehe..

Sladrevenn høres jo kjempemorsomt ut:) Noen som bor i Oslo og vil være sladrevenn? Nå tror jeg at jeg skal takke for meg for i kveld.. Trøtt som en strømpe. Har jo vært oppe i hele 12 timer  Føler meg som et lite murmeldyr for tiden;) 

uff,føler med deg. la meg kl 21 igår. opp igjenn kl 04-06,sov en time så startet dagen.. kjekt når pjokken får tenner å mamma er gravid å trøtt[;)]

ORIGINAL: Tingeling87

har en feeling på at eg blir flyttet fram litt...
en av oss går vell over tiden likevell skal se hehe..

Jepp, du sier noe der :)

ORIGINAL: klioii

dere utveksler tlf nr så dere har de.
[:D]

etterhvert når forumet blir fult opp lager vi en oversikt over hvem som sladrer for hvem, og  e som ikke har noen får utelt en.
Greit for andre og vite hvem som sladrer for hvem også[:)] Så kan det være greit at slarevennene har litt avstand på terminene så man ikke risikerer å havne på føden samtidig så får ingen sladret[:D] (det er jo selvsagt ingen garanti da men)

Jeg vil ha deg som sladrevenn <3

Noen som vil være min sladrevenn? [8D]
Har forresten termin 5 november foreløpig, får se om den forandrer seg etter ul[:D][:D]

eg kan vere sladrevennen din Julia09..

[:)]

ORIGINAL: ermagefølelsenrett?

eg kan vere sladrevennen din Julia09..

[:)]

Så koselig!! :) Skal oppdatere signaturen min så snart som mulig[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vesle_mor

ORIGINAL: Maja88

eg vil og ha en sladre venn.. anyone??? [:D]

Kanskje meg? Men tørr ikke enda, tenk om jeg ikke er gravid. Sikkert mange andre som vil være din sladrevenn[:D]

kan være sladre venner for det vi [:D]

Awww[:D] Så koselig, men kan jeg gi mitt endelige svar. Tror jeg skal teste meg i kveld, tvinge samboer å kjøpe meg seg en test hjem. Hadde vært koselig [:)]

ja :) så da skriver eg deg opp som sladre venn eg da :)
så koselig, hold oss oppdatert :)

eg vil og ha en sladre venn.. anyone??? [:D]

Kanskje meg? Men tørr ikke enda, tenk om jeg ikke er gravid. Sikkert mange andre som vil være din sladrevenn[:D]

kan være sladre venner for det vi [:D]

Awww[:D] Så koselig, men kan jeg gi mitt endelige svar. Tror jeg skal teste meg i kveld, tvinge samboer å kjøpe meg seg en test hjem. Hadde vært koselig [:)]

ja :) så da skriver eg deg opp som sladre venn eg da :)
så koselig, hold oss oppdatert :)

Jepp, blir nok test imorgen. Samboer orket ikke dra til apoteket når vi har bestilt 20 tester som nok kommer i posten imorgen (forhåpentligvis).
Men før meg opp som sladrevenn du, veldig koselig [:)]

Så fører jeg deg opp som sladrevenn, hvis det er okey for deg [;)] hehe

Jepp, blir nok test imorgen. Samboer orket ikke dra til apoteket når vi har bestilt 20 tester som nok kommer i posten imorgen (forhåpentligvis).
Men før meg opp som sladrevenn du, veldig koselig [:)]

Så fører jeg deg opp som sladrevenn, hvis det er okey for deg [;)] hehe

ja, du får oppdatere hva testen sier i morgen da :)

det skal eg gjøre :)
ja, gjør det du :) blir koselig :D

Back
Topp