Tingeling87
Forelsket i forumet
har en feeling på at eg blir flyttet fram litt...
en av oss går vell over tiden likevell skal se hehe..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tingeling87
har en feeling på at eg blir flyttet fram litt...
ORIGINAL: klioii
dere utveksler tlf nr så dere har de.
[:D]
etterhvert når forumet blir fult opp lager vi en oversikt over hvem som sladrer for hvem, og e som ikke har noen får utelt en.
Greit for andre og vite hvem som sladrer for hvem også[:)] Så kan det være greit at slarevennene har litt avstand på terminene så man ikke risikerer å havne på føden samtidig så får ingen sladret[:D] (det er jo selvsagt ingen garanti da men)
ORIGINAL: Vesle_mor
ORIGINAL: Maja88
eg vil og ha en sladre venn.. anyone??? [:D]
Kanskje meg? Men tørr ikke enda, tenk om jeg ikke er gravid. Sikkert mange andre som vil være din sladrevenn[:D]
kan være sladre venner for det vi [:D]
Awww[:D] Så koselig, men kan jeg gi mitt endelige svar. Tror jeg skal teste meg i kveld, tvinge samboer å kjøpe meg seg en test hjem. Hadde vært koselig [:)]
eg vil og ha en sladre venn.. anyone??? [:D]
Kanskje meg? Men tørr ikke enda, tenk om jeg ikke er gravid. Sikkert mange andre som vil være din sladrevenn[:D]
kan være sladre venner for det vi [:D]
Awww[:D] Så koselig, men kan jeg gi mitt endelige svar. Tror jeg skal teste meg i kveld, tvinge samboer å kjøpe meg seg en test hjem. Hadde vært koselig [:)]
ja :) så da skriver eg deg opp som sladre venn eg da :)
så koselig, hold oss oppdatert :)