Sladrer litt for tullemor79

Lille Mille

Gift med forumet
Hun har fått svar på blodprøven. Den har økt til 65 000, og det var en grei økning [:)]
Hun er på vei til klinikken nå for å ta UL og syns det er veldig skummelt, men det går bra det her tullemor! [:D] Etterpå håper jeg du jubler og er glad [;)]

Ny status: Det var visst mandagens resultat! Fortsetter å krysse fingrene for deg snuppa! Håper på stigning!

Ja! Flott stigning det [:)] Høper på jubel når du kommer fra UL [:)]

Har visst ikke fått resultatet fra i dag allikevel... venter spent snuppa mi!

venter spent[:)][:)]

Det var 65000 på mandag ja, jeg som var litt i sjokk og ikke fikk med meg det riktige tallet. Får ikke vite dagens nivå siden jeg har vært på UL og sett to små hjerter som banker!!!!!!

ORIGINAL: tullemor79

Det var 65000 på mandag ja, jeg som var litt i sjokk og ikke fikk med meg det riktige tallet. Får ikke vite dagens nivå siden jeg har vært på UL og sett to små hjerter som banker!!!!!!

Ååååå skal du ha tvillinger!! Kjempe kjempe glad på dine vegne!! Da ordnet det seg alikvel vennen!![:)][:)]

ORIGINAL: tullemor79

Så fantastisk nyhet!!!! Gratulera med to små på vei

Back
Topp