Sladrer litt for Angelicka24

[miss]

Forumet er livet
Fikk melding av ho for litt siden:

"Heia! Har nå vært på sykehuset og tatt blodprøve. Alt så bra ut og jeg hadde hatt en fin stigning på verdiene siden fredag. Så nå kan jeg bare slappe av"

Deilige nyheter vennen!! Blei kjempeglad når du sendte melding med sånne gode nyheter!

Jippi!!!!! Så flott vennen!

ORIGINAL: hegemw

det var godt å høre.
nå er det bare å slappe av å nyte julen!

Så godt å høre vennen. Nå ble jeg glad. [:)][:)][:)]
Nå er det bare å slappe av og nyte julen.

Tusen takk jenter! Verdien på fredag var 2566, i dag var den 5790[:D] Så det var en flott stigning synes jeg! Når jeg skal se på gjennomsnittet i forhold til denne tabellen; http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single , hvilken dag er jeg på da? Jeg satte forøvrig inn egg 28.november. Hadde vært morsomt å se i forhold til gjennomsnitt på en og to babyer[8D]

ORIGINAL: ElinR

har du fått time til innvendig UL?[:)]

Jada, den er andre januar, så ikke altfor lenge til heldigvis[:D] Skal til legen min den 5[;)]

Så flott at alt var bra [:D][:D][:D] No kan du slappa av og nyta jula[:)]

I følge mine berekningar så er du på dag 27 dpo i dag, og då ser hcg nivået ditt heilt normalt ut i følge den tabellen. Eg hadde jo 20 000 på dag 25 (trur eg), og hos meg er det ein[;)] Så trur nok da varierer veldig.

åååååååååååå det var godt å høre* slepper end skuldrene no*[:D]

Så flott nå kan du kose deg i julen, med visse forbehold....du for gjøre som meg...du kan jo ikke ha det bedre enn meg...ikke noe spekemat og litt forsiktig med formye fet mat - da kan du få halsbrann etterpå, men det for du gjøre som du vil med, he he.....du har jo ikke kommet så langt så det holder nok å være litt forsiktig med noen matvarer for din del....dersom du ikke vil trosse alle gode råd da....[:D]

Ellers gratulerer med spiren din snuppa[;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Så godt å høre vennen. Nå ble jeg glad. [:)][:)][:)]
Nå er det bare å slappe av og nyte julen.

Når jeg leste "sladrer for Angelica24" så ble jeg helt kald. Trodde det hadde gått helt galt og at du ikke orket skrive selv, men så får jeg den gladmeldingen når jeg leser innlegget!! SUUUUPEEEERT!!!Nå ble jeg glad på dine vegne altså![:D]

Å! Dette var en god melding å lese [:)] Da kan du slappe av og få en god jul, Angelicka24 [:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så flott at alt var bra [:D][:D][:D] No kan du slappa av og nyta jula[:)]

I følge mine berekningar så er du på dag 27 dpo i dag, og då ser hcg nivået ditt heilt normalt ut i følge den tabellen. Eg hadde jo 20 000 på dag 25 (trur eg), og hos meg er det ein[;)] Så trur nok da varierer veldig.

Ja, jeg har lest litt på nettet, og ser at varierer utrolig mye! Så det nytter oftest ikke å sammenligne noe særlig etter hva jeg har skjønt[:)]

Cici03, Ivara og VilSåGjerne: Tuuuusen takk jenter[:)]

ORIGINAL: twinanne

Så flott nå kan du kose deg i julen, med visse forbehold....du for gjøre som meg...du kan jo ikke ha det bedre enn meg...ikke noe spekemat og litt forsiktig med formye fet mat - da kan du få halsbrann etterpå, men det for du gjøre som du vil med, he he.....du har jo ikke kommet så langt så det holder nok å være litt forsiktig med noen matvarer for din del....dersom du ikke vil trosse alle gode råd da....[:D]

Ellers gratulerer med spiren din snuppa[;)]

Jeg kommer til å holde meg unna spekemat og pålegg som har ligget åpnet lenge. Det får mannen spise[8D] Men fet mat; den kommer jeg ikke utenom! *Mumse* [:D]

så bra[:)][:)]nå kan du bare kose deg i jula[:D][:D]

..Lykke.., Lisa.. og Serene: Takk for hilsener[:D] Jeg skal jaggu meg slappe gooodt av og nyte livet. Nå kommer jo mannen hjem og så det blir bra[:)]

ORIGINAL: Snart bestemor!

Når jeg leste "sladrer for Angelica24" så ble jeg helt kald. Trodde det hadde gått helt galt og at du ikke orket skrive selv, men så får jeg den gladmeldingen når jeg leser innlegget!! SUUUUPEEEERT!!!Nå ble jeg glad på dine vegne altså![:D]

Hehehe, dro rett på julematshopping etterpå, så fikk ikke tid til å komme inn å oppdatere her etterpå jeg fikk telefonen[:)] Menmen, det ordnet seg bra gitt[:D]

Back
Topp