Sladrer for tullemor79..

Lille Mille

Gift med forumet
Fikk sms nå for bittelitt siden..

Hei. Da er jeg lagt inn med svangeskapsforgiftning inntil videre. Vet ikke hvor lenge jeg blir, de ser det an dag for dag.

Uff.. kan ikke si jeg likte det jeg hørte her altså [:(] Men når det er sagt så er du jo i gode hender, tullemor [;)] Det ordner seg det her. Satser på at du kommer hjem relativt fort jeg, såfremt bebisene har det bra selvsagt. Og uansett hva som skjer så er det ikke lenge før du kan kose deg "gløgg i hæl" med de vakreste i verden [:)] Tenker masse på deg, og venter spent på neste oppdatering [:)]

Masse god bedring, håper det går bra med dere alle 3[:D]

så kjedelig,men som sagt nå er de så store at det går helt fint om de kommer nå, masse lykke til :)

Tusen takk for at du sladrer Lille Mille[:D]

Ja, så ligger jeg altså her på sykehuset og kjeder meg, og håper at det er det som skal til for at det skal trekke seg litt tilbake. Jeg har ikke tatt flere prøver siden jeg kom inn kl 9.30, så aner ikke om et er noen endring eller ikke. Tidligere i dag hadde iallefall de små det veldig bra inni magen, og formen min er bedre etter å ha fått sovet litt[:)]

Takk for gode tanker jenter[:D]

Så kjedelig da...men nå er du i gode hender uansett[;)]Legene gjør d beste for deg og babyene vettu[;)]Lykke til fremover,tenker på deg,klem;)

ORIGINAL: tullemor79

Tusen takk for at du sladrer Lille Mille[:D]

Ja, så ligger jeg altså her på sykehuset og kjeder meg, og håper at det er det som skal til for at det skal trekke seg litt tilbake. Jeg har ikke tatt flere prøver siden jeg kom inn kl 9.30, så aner ikke om et er noen endring eller ikke. Tidligere i dag hadde iallefall de små det veldig bra inni magen, og formen min er bedre etter å ha fått sovet litt[:)]

Takk for gode tanker jenter[:D]

Så bra [:)]
Lykke til videre, håper de to små kan bli i magen din enda litt lengre [;)]

Uff, stakkars deg som har fått svangerskapsforgiftning[&o] Håper de neste prøvene du tar ser bedre ut, og at du slipper å være så lenge på sykehuset. Lykke til videre[:)] Nå er det ikke lenge til du har de to herlige babyene i armene (men håper de blir en stund til da)[:D]

Back
Topp