Sladrer for toveli!!

Juzzy

Blir kjent med forumet
I dag fikk jeg følgende melding fra toveli :

"Jeg fikk Oliver, 23.42 den 17.10 [:)] Han var 2900 g og 46 cm, Alt gikk bra selv om dagen ble lang, kom inn 04 i går tidlig. Rier så og si hele dagen. "

GRATULERER MASSE MED LILLE OLIVER TOVELI!!!

[:D][:D][:D][:D][:D]

Endelig kom han [;)] !!

Slenger meg på å gratulerer så masse med den lille prinsen[:)]

Jeg og vil........[:@]

Velkommen til Verden

Og Gratulerer til en tålmodig mamma som har ventet lenge[:D]

GRATULERER TOVELI6

Så kom lille Oliver på selveste fullmånenatta. Velkommen til verden skal den være.

[:)][:)][:)]GRATULERER MED GUTTEN TOVELI6!!!!!![:)][:)][:)]Endelig er du ferdig med den laaangeee ventetiden,å jeg som hadde håpet att jeg også skulle være så heldig å føde på selveste fullmånenatten!!!![:o][:o][:o]GRATTIS en gang til å lykke til med lille Oliver!! KOZ DERE MASSE,,,[:)][;)][8D]

Må gratulere her også[:D]

Gratulerer kjempe masse med gutten..[:D]

[:D]Gratulere så mye med lille Oliver toveli, endelig var vente tiden over[:D]

Håper alt står bra til med dere, venter spent på bilde av prinsen[:D]

GRATULERER SÅ MYE MED LILLE OLIVER, SÅ GODT AT VENTETIDEN ENDELIG VAR OVER FOR DEG. HÅPER Å FØLGE ETTER OM IKKE ALT FOR LENGE. [:)][:)][:)]

[:D] gratulere så mye med Oliver [:D]

Lykke ønsker fra Kathrine

Gratulerer med Oliver toveli6[:)][:)]

GRATULERER TOVELI!!! Endelig kom Oliver.
Nå kommer vi snart etter vi andre også[;)]

Kos dere masse!
Lykkemor

Heldiggrisen Toveli!!!

Gratulerer så masse med Oliver!!! Håper at står bra til med deg og den lille prinsen!!!

Fullmåne funket visst for deg..

Håper det snart er min tur!!

Gratulerer med den lille prinsen[:D]

Gratulerere en gang til! å så bra att dere har kommet hjem allerede og koozeer dere sikkert med den lille!! her sitter jeg enda å venter spent på min tur,hadde jo termin før deg ,men håååper att noe skjer i løpet av uka! har født mellom 1-2 uker før,sisteman kom 2 dager etter termin,så det hadde vært artig å født idag allerede,,,,,[:(][:(]å ikke gå å vente såå leeenge for det orker jeg ikke!!!! VIL så gjerne treffe den lille som er inni i magen min NÅ!!!![:)] Kroppen min orker jo ikke mere nå,,,,,,,[:(][:(][:(]

gratulerer med den lille toveli....

alt går bra. fødselen tok 1,5 time, ut kom en liten jente på 1410gram, 40cm og 28,2cm... knøtt liten. hun ligger fortsatt på sykehuset, men er bare fordu hun er så liten...

Back
Topp