Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer det. Møtte deg kanskje i gangen på tur inn på fødestua daTheamor skulle vel føde på Lillehammer? Så da fødte hun vel imens jeg satt der med ctg
<3<3 Termin 08.08.13 <3<3
Sladrer med SmulteTrulte
Ja, her ser det ut til at det er full trøkk. Min JM hadde egentlig ferie, men var innkalt, og de løp fra det ene, til det andre. Har vært på noen kontroller der o det siste, og det har vært travelt hver gang. Håper dere får omvisning da! Det er godt å ha sett før man skal i gang. Det er i alle fall et sted jeg er veldig fornøyd med Lykke til!Gratulere så mye, Theamor Er det travelt på føden i Lillehammer, for vi er flere som prøver å få omvisning på føden, men de har så langt, ikke hatt tid til å ta oss i mot....
Kommer ann på når du kom dit. Husker ikke helt når jeg satte meg med ctg, men det var vel rundt kvart på elleve eller noe sånt. Det var minst 1 fødsel imens vi satt der.Stemmer det. Møtte deg kanskje i gangen på tur inn på fødestua da
Venter ei lita snuppe 5. august
Ja, min JM kom fra en, og løp til en ny rett etterpå. Men du hørte nok meg Jeg eier ikke slik lyddemperKommer ann på når du kom dit. Husker ikke helt når jeg satte meg med ctg, men det var vel rundt kvart på elleve eller noe sånt. Det var minst 1 fødsel imens vi satt der.
<3<3 Termin 08.08.13 <3<3
Sladrer med SmulteTrulte
Takk jeg får satse på at det blir tid til en rundtur før jeg skal igang, men det er ingen overraskelse at det er travelt i Juli/august.Ja, her ser det ut til at det er full trøkk. Min JM hadde egentlig ferie, men var innkalt, og de løp fra det ene, til det andre. Har vært på noen kontroller der o det siste, og det har vært travelt hver gang. Håper dere får omvisning da! Det er godt å ha sett før man skal i gang. Det er i alle fall et sted jeg er veldig fornøyd med Lykke til!
Ser på fødselstråden at du fødte kl 11:01, så da var det nok deg og frøkna di vi hørte ja MoroJa, min JM kom fra en, og løp til en ny rett etterpå. Men du hørte nok meg Jeg eier ikke slik lyddemper