Sladrer for t.t.h

fano

Gift med forumet
Hun skrev at hun fikk dårlige nyheter i dag. Hcg hadde sunket fra 600 til 98 i dag. Legen mente at hun kanskje hadde hatt en abort, men hun skjønte ingenting for hun det var så vidt det kom friskt blod her om dagen. Hun venter nå på tlf fra fastlege.

Jeg krysser fingrene mine for deg vennen, håper det snur seg og at miraklet vokser videre. Stooor klem til deg.

Uff stakkar[:(][:(] Man må håpe så lenge det er mulig og håper selvfølgelig at det er et mirakel som skjer siden blødningen var så liten...

ORIGINAL: ElinR

ååå så trist men jeg krysser alt jeg har for deg snuppa for at d har gått bra likevel

Uff[&o]

Krysser fingrene for at det fortsatt går bra jeg også

Å nei dette var trist vennen, sender over en stor trøsteklem til deg.
Da for ta den tiden du trenger og husk å ta godt vare på deg selv også oppi dette her,
Klemmer på.....

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Uff[&o]

Krysser fingrene for at det fortsatt går bra jeg også

ORIGINAL: RANDÅLF

Uff stakkar[:(][:(] Man må håpe så lenge det er mulig og håper selvfølgelig at det er et mirakel som skjer siden blødningen var så liten...

sign

ååå så trist men jeg krysser alt jeg har for deg snuppa for at d har gått bra likevel

Sign

ORIGINAL: mklu83

Sign

ORIGINAL: bet

Åh så leit...håper håper håper du får gode nyheter av legen snuppa [&o]

sign denne

ORIGINAL: Nesing

Uff, t.t.h., jeg sender deg mine varmeste tanker i en fryktelig situasjon [:(]! Det var ikke slik vi hadde håpet det skulle gå [:(]. Ta godt vare på deg selv og dine i tiden som kommer!

Store klemmer fra Nesing

sign................[:(]

Om jeg skal være ærlig, er det nok en begynnede SA evt en MA du har. Så lenge hcg synker så drastisk, vil håpet i 99.99 % av tilfellene være ute. Våger ikke skrive dette med synlig skrift, for det føles vanskelig.........

ORIGINAL: Lisa..

Det var trist t.t.h, mange trøsteklemmer til deg.

[:(]

Back
Topp