Sladrer for Snuppis!

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Da har hun vært på kontroll igjen[:)] Follikklene hadde ikke vokst noe særlig og de økte dosen fra 300 ie til 450 ie, ny kontroll på fredag[:)] Er det ingen endring til da, blir forsøket avbrutt[:(]
Krysser alt jeg har for deg nå vennen Og håper økingen gjør susen til fredag[:)][:)][:)][:)]

Å Snuppis, da krysser vi alt vi har til fredag

Håper det er disse dagene som skal til for og få full fart og gullegg [:D][:D][:D]

Krysser alt for dere vennen! Håper at det er den siste økningen som skal til, og at det neste uke blir uttak på deg..
Skjønner at du er skuffet og lei deg nå.. Det har du lov å være.. Men det er fremdeles håp vennen!

Krysser fingrene for deg, Snuppis! [:)]

ORIGINAL: fano

Håper det er disse dagene som skal til for og få full fart og gullegg [:D][:D][:D]

Sign!!

ORIGINAL: mklu83

Krysser alt for dere vennen! Håper at det er den siste økningen som skal til, og at det neste uke blir uttak på deg..
Skjønner at du er skuffet og lei deg nå.. Det har du lov å være.. Men det er fremdeles håp vennen!

Signerer. heier på deg vennen.

Huff vennen. Håper virkelig den økte dosen er det som skal til for å få fart på sakene. Krysser alt jeg kan for at det skal se bra ut på fredag Jeg heier på deg![:)]

Æsj da! Da får vi bare håpe på at ting har forbedret seg til fredag! Krysser fingre og tær for deg!

krysser så hardt jeg bare klarer for deg [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Temo

sign denne[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Krysser fingrene for deg, Snuppis! [:)]

Signerer

ORIGINAL: Temo

krysser alt som kan krysses for at dette går bra,må vær et håp siden du har øka dosen og skal på ny kontroll på fredag[;)]lykke lykke til

Krysser fingrene alt jeg kan for deg og håper at det ordner seg til slutt.

Har tenkt mye på deg i dag Snuppis!

Logget meg inn på BV nå bare for å se hvordanden det lå ann for deg, sender over en stor støtte klem til deg[;)]

Da er det bare å fortsette å krysse fingrene for deg snuppis

Masse masse lykke til!! Dette skal gå bra!

Back
Topp