• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Sladrer for siwro

mmmm e hååååpa da...trur da egentli..hihi

ORIGINAL: Nordlandsjenta

KJÆRE dæ!! 
Krysse alt jeg har for at du er gravid nå!!! [:D]

Så spennende. Lykke til hos legen i morra, håper det endelig er deres tur!!! Jeg turte først å møte det skumle testemonsteret etter å ha drevet med litt tappetafsing først. Den var helt annerledes enn jeg noensinne har kjent før, så da ante det meg at det hadde klaffet. Har du prøvd deg på det?

ORIGINAL: Lille Mille

Satser på at det er en positiv grunn til disse testene med svak strek [:D] Krysser fingrene videre!

Signerer lille mille.. [:D]

ORIGINAL: Ivara

OI! [:D] Spennende siwro.

Håper streken bare blir sterkere!

Signerer og jeg regner vel med at du er gravid jeg[;)]

oi, spennende[;)][;)] Krysser fingrene

Må nå ælig si jeg ikke vet hva det er??
Ja håper inderlig vi slipper slite noe mere nå..

ORIGINAL: tullemor79

Så spennende. Lykke til hos legen i morra, håper det endelig er deres tur!!! Jeg turte først å møte det skumle testemonsteret etter å ha drevet med litt tappetafsing først. Den var helt annerledes enn jeg noensinne har kjent før, så da ante det meg at det hadde klaffet. Har du prøvd deg på det?

Mhm ja skulle jo hatt det, men når jeg tar test til legen i morgen tidlig så må vel det vise, skal oxo få tatt blodprøver, det må allefall vise hva som er rett...tror ikke jeg bestiller time til lege, tror bare jeg går inn på kontoret for å ta prøvene, eller hva tror dere? må man kanskje ha legetime??

ORIGINAL: siwro

Må nå ælig si jeg ikke vet hva det er??
Ja håper inderlig vi slipper slite noe mere nå..

det står ganske bra på denne sida http://pernille.info/livmortapp.htm

ORIGINAL: t.t.h.

så spennende[:D][:D][:D]lykke lykke til hos legen i morgen[:D][:D][:D]

Tappetafsing ville ikkejeg turt å prøve så tidlig i svangerskapet. Det har vel heller ingen hensikt om man ikke har gjort det før. Da vet man jo ikke hvordan tappen kjennes ut når man ikke er gravid... Ville latt det være og heller stole på tester. Men det er jo meg da...

Lykke til![:)]

ORIGINAL: babyT

Tappetafsing ville ikkejeg turt å prøve så tidlig i svangerskapet. Det har vel heller ingen hensikt om man ikke har gjort det før. Da vet man jo ikke hvordan tappen kjennes ut når man ikke er gravid... Ville latt det være og heller stole på tester. Men det er jo meg da...

Nei blir vel ikke noe sånt..testen ble jo neg hos legen[:(] var ikke å snakka med legen leverte bare urinprøve jeg, så sa hun desverre den var negativ, ikke antydning til strek, så jeg vet ikke[:(][:(]

Back
Topp