Sladrer for siwro

babyT

Forumet er livet
Jeg sendte henne nettopp en sms for å høre hvordan det gikk. Fikk svar tilbake at hun har testa idag også, og det var en svak strek. Er på jobb til i ettermiddag, derfor har hun ikke skrevet noe her inne.

Hun skal til lege imorgen, så får vi se hva legen sier. Hun er jo naturlig nok nervøs for at det ikke er noen spire der inne selv om testen er positiv. Skjønner henne veldig godt. Det er vanskelig å tro på disse strekene etter så lang tid som prøver.

Krysser fingrene for deg siwro, jeg håper og tror at det er en sterk liten spire som har slått rot i magen din :)

så spennende[:D][:D][:D]lykke lykke til hos legen i morgen[:D][:D][:D]

Krysser alt som krysses kan.

Satser på at det er en positiv grunn til disse testene med svak strek [:D] Krysser fingrene videre!

Krysser fingrene for positiv test!

Spennande og lovande!! Krysser alt for at det er ei spira som slår rot

ORIGINAL: vestlandsjento

Spennande og lovande!! Krysser alt for at det er ei spira som slår rot

Signerer

[:)]Takk for du sladdret for meg[:D]
Og tusen takk for masse lykkeønskninger.
dere er herlige jenter, allj i hopen[:D][:D][:D][:D][:D]

Joda testen jeg tok i morrest ble også svak positiv, men det blei ikke med morgen urin da, tissa 2 ganger i natt..sist halv 5, så 7 og da tok jeg testen som viste før det var gått 5 min, en svak strek, så......jeg håper så inderlig nå etter 2, 5 års prøving måtte da lykken ha snudd[:D] går egentlig bare å smiler, men kan likavell ikke tro det...
meeen bør jo det, er på 41 syklusdag, ingen menstegn, meeen heller ingen gravid tegn[:(]
så jeg ringer legen i morgen drar med urinprøve, og krever blodprøve så spørr jeg om hun kan ta gyn på meg, da skal di vel kjenne det? var hos ei veninne og viste testene, mannen hennes er sykepleier, og mener det mååå stemme, meeen får ha litt tvil til i morra, guuuud så nervepirrende[:)] og ikke minst spennende.. i går kveld når vi la oss, sang kristian til meg du skal bli mamma du skal bli mamma[:)]vil jo legge ut bilde, men får ikke til å ta slik at det vistes..prøvd både med å uten blitz..

Tror ikke GU kan vise noe. da jeg hadde første time hos JM ville hun ikke sjekke noe. Hun mente det var best å la være for å ikke risikere noenting. Men du kan høre om det er mulig å få tidlig UL. Da vil de jo kunne se om det er noe der. Det blir jo innvendig UL, men det er mer skånsomt enn en GU.

Du er nok gravid nå, og jeg håper inderlig du får være det i minst 8 mnd til!

mhm jeg håper også det.
ja skal høre hva legen sier, vil fort til UL jeg[:D][:D][:D][:D]vil nååååååå.....er helt i 140[:D]

Kjempe spennende,masse lykke til[:)]

Takktakktakktakktakktakktakktakk jenter.....ja hååååper det..mannen sier jeg kan ikke si den er positiv før jeg har fått sterk strek hehe, han mener det enda ikke er helt sikkert.....håper han tar feil.

ORIGINAL: Hoppla

Krysser fingrene for positiv test!

ORIGINAL: [miss]

Spennende![:D]

Jeg tror du er gravid, og håper i alle fall veldig på det! [:)][:)][:)] Masse lykke til!

jo hadde det bare vært lett å få tak i, bor på ei lita øy, må jo bestille sånne ting

ORIGINAL: ElinR

kan du ikke ta en digital test da?[:D]

mhm er såååå spendt.......klarer ikke sitte stille eller tenke noe annet.

ORIGINAL: Tøysa

ORIGINAL: [miss]

Spennende![:D]

Jeg tror du er gravid, og håper i alle fall veldig på det! [:)][:)][:)] Masse lykke til!

ja håper det, spennende om den blir positiv hos legen også..

ORIGINAL: Ivara

OI! [:D] Spennende siwro.

Håper streken bare blir sterkere!

Back
Topp