Sladrer for meg selv

ORIGINAL: GunnElin

[:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Har ikke ord.
Gode klemmer sendes din vei. Kos dæ me planleggingen a bryllupe[:D]

Signerer den.. Haaper dere faar ett flott bryllupp. Kjekt aa ha noe aa se frem til og,,, [:)]

Tusen takk for alle de gode vareme klemmene, de varmer godt nå.

En god KLEM fra meg oxo snuppa....
du vet jeg ble lei meg da du fortalte det...hadde virkelig ønsket at det skulle bli deres tur...som jeg sa...ønsket heller at du skulle lykkes denne gang enn meg...misforstå meg rett nå da[8D]
Og du snuppa...du vet jeg er her for deg...uanz når[;)]

Kos deg med bryllupet, kose deg med planleggingen og nyte god drikke denne dagen[:)] du er vakker fra før, så derfor blir du en veldig vakker brud[:)]
Så er dere klare for nytt forsøk igjen...bare ta tiden til hjelp og ikke stresse...og jeg er her for deg[:)]
veldig gla vi har blitt kjent[8D]

ORIGINAL: fano

En kjempe stor klem til deg vennen, livet er så urettferdig [:(] Håper av hele mitt hjerte at dere får oppleve lykken en gang....

sign[:(] Gode tankar sendes til dåke!

ORIGINAL: Chumalunga

Så utrolig leit! Du har all min sympati og medfølelse, dette er ubeskrivelig urettferdig! [:(][:(][:(]

[:(]

ORIGINAL: mklu83

Så urettferdig... [:(][:(][:(] Kjempe lei meg på deres vegne..

Dere fortjener virkelig en spire som klamrer seg i 9 mnd no..
Etter alt dere har gått gjennom..

Kos dere med bryllupsplanleggingen og bryllupet.. Og masse lykke til når dere hopper på
karusellen igjen.. For dere fortjener virkelig å oppleve å bli foreldre..

Sign

ORIGINAL: Cizza03

En god KLEM fra meg oxo snuppa....
du vet jeg ble lei meg da du fortalte det...hadde virkelig ønsket at det skulle bli deres tur...som jeg sa...ønsket heller at du skulle lykkes denne gang enn meg...misforstå meg rett nå da[8D]
Og du snuppa...du vet jeg er her for deg...uanz når[;)]

Kos deg med bryllupet, kose deg med planleggingen og nyte god drikke denne dagen[:)] du er vakker fra før, så derfor blir du en veldig vakker brud[:)]
Så er dere klare for nytt forsøk igjen...bare ta tiden til hjelp og ikke stresse...og jeg er her for deg[:)]
veldig gla vi har blitt kjent[8D]

Tusen tusen takk for alle de gode ordene, setter utrolig stor pris på det. [:)][:)][:)]
Husk at jeg er her for deg også, veldig veldig kos å bli bedre kjente med deg og bedre kjent skal vi bli. [:)]
Klemmer.

ORIGINAL: Chumalunga

Så utrolig leit! Du har all min sympati og medfølelse, dette er ubeskrivelig urettferdig! [:(][:(][:(]

sign. Håper virkelig at det ordner seg til slutt. Kos deg med bryllupsforberedelser[:)]

Urettferdig, har nesten ikke ord[:(]Sender deg en stooooor klem.

Nei, Bobbo[:(][:(][:(][:(]

Back
Topp