sladrer for meg selv

fano

Gift med forumet
var på¨ul i idag. Skal ha uttak på fredag. Skal gå ned på dosen ppå sprøyter, bruker 187.5 og skal ned til 150 i dag og 112.5 i morgen, så er det eggløsningsprøyta på onsdag og uttak fredag. Hadde mange eggposer, litt forskjellige str, men håper det blir noen fine da [:D]

Krysser fingrene for at det går rette veien denne gang :)

Har fulgt spendt med deg [:)]

Knallert... Håper på masse brukbare poser og masse egg

ORIGINAL: IVFProver84

Knallert... Håper på masse brukbare poser og masse egg

sign og  lykke til

Oi så bra! Ser ut som dere er ganske mange som har uttak på fredag...Spennende!!!

Ønsker deg lykke til! [:D]

Så spennede. Masse lykketil[:D]
Dette blir spennede[:D]

Oi oi så spennende snuppa [;)]

Krysser alt jeg har for dere denne runden! [:D] Det er virkelig deres tur nå [:)]
Gleder meg til oppdatering på fredag [:D]

alt jeg kan for at det kommer mange fine gullegg ut[:)]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee[:D][:D][:D] Krysser for at GULLEGGET er blant disse eggene[;)][;)]

Så spennande fano!! Lykke til med alt!!! Kommer til å venta i spenning i helga med deg!![:D]
Blir det innsett i helga, eller over helga?? Uansett, snart er du ruger igjen!! Og det for hele 9 mnd[:)][:)] Det håper eg så bare det på at det blir sånn![;)]

Tusen takk snupper, ikke lenge igjen nå [:D]

ORIGINAL: Anne L

Det lover jo bra[:)] Lykke til med uttaket. Håper du får mange flotte egg!

ORIGINAL: hegemw

så bra snuppa, da blir det nok mange fine egg, gull egget skal vokse seg stort og fint nå :)

Å da er vi to[:)] Er du i Porsgrunn???

Masse lykke til! Då ligg me akkurat likt i løypa du[:)] Her vert det og uttak fredag[:)] Blir spennandes dette! No SKAL det vera vår tur!!! No skal alt klaffe her!!! Stoor klem[:)]

Tudelidu!!! Denne gangen må det bare gå deres vei assa!! [:)][:)]

Får håpe du får en snill lege på uttaket[:D]

Back
Topp