sladrer for meg selv

*Laila*

Forumet er livet
Har nå akuratt kommet hjem etter ul,og livmorhalsen min er blitt drastisk kortere nå enn den var for 2 uker siden[:(]2 uker siden var den 44 mm mot i dag 29mm,så jeg blir lagt inn på sengeleie til uke 33-34(hvis ikke jeg kommer i fødsel føre den tid)
Ikke morro,selv om jeg var forberedt på å bli lagt inn på ett tidspunkt,så hadde jeg håpet å kunne klart noen uker til,men men....vi som skulle feire sønnens 4 års dag neste helg oxo[:(]mange tanker som surrer,disse hormonene...[:)]
Legen trodde disse harde kynnerne mine kunne hvert en del av årsaken til den drastiske forkortelsen av livmorhalsen..
skal ta med pc på sykehuset,men vet ikke helt åssen internett tilgangen blir,aldri brukt pc der[:)],men det ser jeg åssen d blir[:)]

Lykke til alle sammen fremover hvis jeg ikke får fulgt dere på en stund[;)]klem;)

Oi, så dumt at du må på sykehus allerede.. [&o]

Håper babyen blir inni magen fram til uke 34 hvertfall da[:)] Krysser fingrene for deg og baby!

Det var jo ikke bra [:o] Men godt at de tar vare på deg og følger deg opp så får du prøve og knipe lengst mulig. Dette går bra skal du se [:)] stor klem til deg

Uff dette er ikkje nåke kjekt nei[&o] Heldigvis er du i dei beste hender, så håper lillegull blir i magen lengst mulig. Då får du berre slappa godt av og håpa det blir bedre[:)]

Uff hadde håpet du slapp dette så tidlig denne gangen... Hold sengen du også krysser jeg alt jeg har for at den lille holder seg inne der en god stund enda

håper den lille klorer seg fast inne i magen og blir der noen uker til[;)][;)]ønsker deg kjempe masse lykke til[;)][;)]

Back
Topp