sladrer for meg selv

sokkestompen

Elsker forumet
Etter en dag i går med oppkast igjen fra jenta, men nå 3 ganger, bestemte vi oss ordentlig for å dra til legen.

ringte legen i dag kl 9. fikk time kl 10 og han sendte oss rett til barnelege på ahus.

der ble hun veid. gått ned ett par hundre gram igjen. trykt på og sjekket.

Legen mente hun har melkeallergi. vi skal prøve ut dette i ett par uker for å se om bedring. i tillegg har de bestilt sånn ph greie og ul for å sjekke om reflux, da alle symptomene her kan være på mye forskjellig og det ene kan utløse det andre.

Da krysser jeg på en måte fingrene for at hun har melkeallergi, sånn at dte ihvertfall er noe å gjøre med for jeg orker ikke å høre henne gråte mer. jeg blir helt tussete.

Vil jo ikke at hun skal ha det, men vil hun skal ha noe ufarlig, som vi kan ordne, så vi alle kan få det fint igjen.

Vel....d et var våres dag....... vært ute med storebror og spist pølse. nå er han lagt og vi skal spise taco, og hvem våkner??? jo snuppa!!!!!!!!!!!! det var den maten;-)

ha en fin fredag!!!!!!!!

Takk[:)]

Sender en stooor klem! Hørtes ut som en stressendes dag.. Men godt de jobber med å finne ut av hva som kan være galt [:)]

Våres kveld har bestått i to timers kjøring med skriking fra storesøster og lillebror om hverandre... Kjempegøy! [8|]

ORIGINAL: Tytti

Sender en stooor klem! Hørtes ut som en stressendes dag.. Men godt de jobber med å finne ut av hva som kan være galt [:)]

Våres kveld har bestått i to timers kjøring med skriking fra storesøster og lillebror om hverandre... Kjempegøy! [8|]

kjenner jeg blir helt svett[&:]

ORIGINAL: *Mina min*

Bra dere har fått tatt undersøkelser av henne, håper de finner ut noe fort.

Får skikkelig vondt av dere, må være så ufattelig slitsomt og frustrerende å ikke vite hvorfor lillemor gråter og ikke har det bra. Dumt at babytiden med Silje skulle begynne som dette.

Krysser fingre for at det snart blir endring til det bedre.

Klemmer til deg søta.

har ikke vært ute og trillet eller noe. er bare hjemme, for orker ikke å ta henne med ut. alt er ett styr.

Men nå krysser vi fingrene for at ting blir bedre og jeg kan ha lyst til å holde henne og kose med henne og ikke bare putte henne i en skuff[&:]

ORIGINAL: sokkestompen

Får skikkelig vondt av dere, må være så ufattelig slitsomt og frustrerende å ikke vite hvorfor lillemor gråter og ikke har det bra. Dumt at babytiden med Silje skulle begynne som dette.

Klemmer til deg søta.

har ikke vært ute og trillet eller noe. er bare hjemme, for orker ikke å ta henne med ut. alt er ett styr.

Men nå krysser vi fingrene for at ting blir bedre og jeg kan ha lyst til å holde henne og kose med henne og ikke bare putte henne i en skuff[&:]

uff,,så dumt, skulle gjerne hjulpet deg om jeg bodde nærmere.

Må jo bare bli bedre.

dte er faktisk en liten trøst at det bare kan bli bedre:-)

Vi klarer oss. bare kjedelig at forventningene ikke ble oppfylt, men vi blir jo ferdig med det her:-)

Du er god:-)

Gutten vår tåler mest sannsynlig ikke ku-melk og vi har gått over på nutramigen (mme) etter råd fra barnelege. Har fått en helt ny gutt i hus etter at vi bytta. Så det er håp. [:)]
Han var sånn at han hylskreik bare kort tid etter å ha spist. Hylte og var helt hysterisk, trakk beina opp til magen og hadde tydelig mye vondt. Mørkegrønn klissete bæsj i bleiene bestandig. Etter at vi bytta mat så ble det plutselig normal farge på bæsjen og ungen ble helt rolig etter å ha spist. Han har begynt å sove lenge på natta og blitt en ordentlig blid og fornøyd liten gutt. Melkeallergi er ikke det verste å ha. De kan dessuten vokse det av seg når de blir større. Så da er det bare å prøve seg litt forsiktig fram og se om de har begynt å tåle det når de har gått over på fast føde.... [:)]

Denne allergimaten får du på blå resept også, så skulle det være en intoleranse eller allergi så får dere maten gratis etter å ha prøvd den i et par uker først for å se om det virker. [:)]

håper alt ordner seg med jenta di, og de finner ut hva som feilier!
masse lykke til, og god helg[:D]

Klemmer til deg søta.

Back
Topp