Sladrer for meg selv

Nnem

Forumet er livet
VIP
Hei, jenter[:D]

Gratulerer til dere som har fått nurkene sine[:)]

Har nå fått modningsgel dose nr 2. Legen jeg snakket med i går sa at jeg egentlig skulle få en dose til i dag hvis ingenting skjedde, men den har de nå gått bort i fra. Så den jg fikk i dag er siste dose. Hvis ingenting skjer i løpet av dagen/kvelden/natta blir det ks i morgen. Var fortsatt lukket der inne, men mini mini modning på gang.

Å ende opp i ks igjen har vært den store skrekken, men har tenkt mye på det og er nå innforstått at ikke alle er ment til å føde vaginalt. Er veldig glad for at det finnes et alternativt for oss som må ha ks. Har fortsatt kynnere som registreres på ctg og jeg må puste litt igjennom dem.

Takk til alle som tenker på meg og venter spent på videre oppdateringer.

[:)]

Lykke til[:)] Håper det skjer noe med modningen iløpet av dagen. Heldigvis kan det skje fort når det først skjer noe[:D]

Håper for din del at det skjer noe snart[:)]

ORIGINAL: Nattlys

Håper for din del at det skjer noe snart[:)]

Krysser fingrene for at det plutselig setter ordentlig i gang, ellers ønsker jeg masse lykke til med ks! [:D]

Lykke til! Håper det starter i dag, så du slipper ks.

masse lykke til ! :) ja det er bra det fins ett altrantiv for oss som ikkje får føde vaginalt. er nok ikkje alle dsom er ment to be til å føde vaginalt.

ORIGINAL: frøkenL

Løkke te[:)] Håpa ting skjer snart før dæ [:)]

masse lykke til. får håpe du kommer i gang å slipper ks da :) sender deg masse fødestøv og krysser fingrene for at du får nurket i dag [:D][:D]

Masse lykke til:)

Back
Topp