Sladrer for IVFProver84 * oppdatert

Lbo83

Forelsket i forumet
Nå har jeg nettopp kommet ut fra rommet de henter ut eggene...De fikk ut 5 egg. Så nå er det å krysse fingrene at de blir befruktet. Vet mere i morgen. Akkurat nå har jeg veldig vondt.

Hilsen ivfprover84

Fikk denne meldingen for noen timer siden, men har ikke kommet meg på nett før nå...

Lykke til kjære suppis, spent på oppdatering i morgen[:D]
--------------------------------------------------------------------------------------

2 av 5 har delt seg bra, har time for innsett i morgen tidlig kl. 10.45. Men skulle ringe 08.30 før jeg kom for å høre om de fortsatt delte seg. Nervepirrende...Tenk om det ikke er noe...

Hilsen IVFProver84

Er sikker på at det går bra, og at du i morgen er ruger av gullegget[:D][:D]

Håper gullegget er i blandt de da [:D][:D][:D]

Håper dette er noen skikkelige gullegg[:)]

Tvitvi! [:)]

så bra [:D]

håper virkelig det er et gullegg eller to blant de fem [;)][:D][:D]

lykke til [:)][:)]

Er veldig spent og krysser fingrene

ORIGINAL: Nesing

Krysser fingrene for at gullegget/-ene er blant disse fem ! Håper smertene gir seg raskt og at befruktningen går slik den skal. [:D][:D]

ORIGINAL: kosejenta

Lykke til!
Kryssar fingrane for at alle 5 blir befrukta og deler seg slik dei skal

Krysser fingrene for gode nyheter i dag! [:)]

ORIGINAL: Ivara

Krysser fingrene for gode nyheter i dag! [:)]

Takk alle sammen for lykke ønsker...

Jeg har litt smerter og spoter blod etter uttaket. Vondt i underligve når en klemmer på magen...
Jeg måtte også ligge ganske lenge etter uttaket da de var redd for at jeg hadde fått indre blødninger, men på ul etter en times tid kunne de ikke se noe.
Mulig de skal sjekke det i morgen...

Nå håper jeg bare eggene (2egg) deler seg like perfekt i morgen da jeg skal ringe 08:30...

TVI TVI

Krysser alt for at du snart ruger på ett eller to gullegg 

ORIGINAL: Ivara

Krysser alt for at du snart ruger på ett eller to gullegg 

Masse lykke til! [:)]

Back
Topp