Sladrer for hero

*dreamer*

Forumet er livet
Eggposene hadde vokst og det blir uttak på torsdag[:D]
Selv om det gikk bra på ul har hun en sånn dag hvor alt går galt, og med kroppen full av hormoner er det ikke bare bare[&o]
Så jeg synes at hun fortjener mange trøsteklemmer

Så bra at det blir uttak på torsdag! [:D] 

Synes det går så fort med alle dere andre, jeg[8D]

Synd resten av dagen har vært gale-dagen

Masse lykke til med uttak torsdag... Spennende

ORIGINAL: Ivara

Så bra da [:D] Lykke til med uttak hero!

Kjipt at det er en sånn generell drittdag da [&:] Håper det kommer seg utover kvelden.

Signere denne og sender over *mangetusenklemmer*

Tusen takk jenter. jeg har klart å prestere dt store å regna feil så jeg kjøpte 300 IE som jeg definitivt ikke trenger å da har vi kasta bort 1300 kr...fantastisk... vet ikke hva jeg skal gjøre med den men den har jo holdbarhetsdato til 07 i 2011. Sambo ble forbanna at jeg kjøpte en til, men jeg renga feil. Han trøsta meg da alle sluser lukka seg opp.. jeg sto omtrent å hiksta på kjøkkenet. jeg skjønner jo at han ble forbanna men jeg ble forbanna på meg selv at jeg var så idiot. Sambo var ikke med på ultralyd idag siden han måtte på jobb å det gikk bra.  Har vært en lang dag og en dag jeg bare vil glemme helt selv om det gikk bra på ultralyd.

Så bra da [:D] Lykke til med uttak hero!

Kjipt at det er en sånn generell drittdag da [&:] Håper det kommer seg utover kvelden.

sign

Du kan jo høyre på forumet om nokon har behov for ein ampull til og vil kjøpa den frå deg?? Ellers så kan du jo høyre om apoteket kan ta den tilbake og, men er ikkje sikker på om dei kan det. Kjipt å rekna feil, men du får jo uansett dekka det du har bet som er over 15000 visst du er komt oppi det då???  

Nei har ikke det, men kommer vel over det etterhvert, har kommet til 9000 vi, men skal jo kjøpe crione også. Apoteket tar ikke sånne ting tilbake, ikke når den har forlatt apoteket. Men men, det er bare penger å visst jeg får regna de inn i de 15000 så er det jo ett fett om vi har brukt de pengene nå eller seinere...

Når leverer man kviteringer å sånt da, bare over 15000?  Dete r 15000 på 3 forsøk? Er det en tidsfrist på dette da? Altså om vi har forsøk om 2 år da så bare fortsetter vi på den summen vi har nå..`?

Jeg var så fra meg jeg at jeg sa at vi kan bare gi faan i hele greia for jeg hadde fått nok nå. Syns jeg hadde vært flink å spraya meg å stikket meg å når jeg skulle få en sånn avsluttning så kunne det bare være det samme. Men jeg mente det jo egentlig ikke innerst inne.

masse klemmer til deg Hero!!

ORIGINAL: hero

Nei har ikke det, men kommer vel over det etterhvert, har kommet til 9000 vi, men skal jo kjøpe crione også. Apoteket tar ikke sånne ting tilbake, ikke når den har forlatt apoteket. Men men, det er bare penger å visst jeg får regna de inn i de 15000 så er det jo ett fett om vi har brukt de pengene nå eller seinere...

Når leverer man kviteringer å sånt da, bare over 15000?  Dete r 15000 på 3 forsøk? Er det en tidsfrist på dette da? Altså om vi har forsøk om 2 år da så bare fortsetter vi på den summen vi har nå..`?

Jeg var så fra meg jeg at jeg sa at vi kan bare gi faan i hele greia for jeg hadde fått nok nå. Syns jeg hadde vært flink å spraya meg å stikket meg å når jeg skulle få en sånn avsluttning så kunne det bare være det samme. Men jeg mente det jo egentlig ikke innerst inne.

Jeg har fått returnert medisiner jeg. Ikke noe problem det så lenge forpakningen er ubrutt og du har kvittering på at det er kjøpt på det apoteket der du prøver å levere tilbake. Og ja, det var prøverørsmedisiner jeg fikk lov til å returnere, fikk igjen penger og alt i orden.

I fohold til å få igjen det over 15.000 må du sende inn alt av kvitteringer så klart. De kan jo ikke bare ta ditt ord for at du er over grensen. [;)]
Du får dekket utgifter på over 15.000 for inntil 3 forsøk, det er ikke noen grense på tidsperioden du gjennomfører forsøk over, men kvitteringene må sendes inn senest 6 mnd "etter at kravet først kunne vært femsatt" som det står. Så du bør sende inn første gangen så fort dere har nådd 15.000 grensen.

Vi reiste ned på jernbanetorget på det apotket der, det er jo døgnåpent, hadde med alt med fikk ikke retunert dem[:(] Men uansett, vi kommer jo sikkert over den grensen etterhvert så ok, vi tapte på en måte ikke de pengene likvel, eller kanskje, men det spiller jo ingen rolle i det store da 

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Så bra at det blir uttak på torsdag! [:D] 

Synes det går så fort med alle dere andre, jeg[8D]

Synd resten av dagen har vært gale-dagen

Jeg gjorde det samme dette forsøket. Men sendte inn kvitteringen for den jeg ikke har brukt også, og fikk igjen penger på den også.. [:D]

Såg på holdbarheten at hvis vi er heldig så kan den holde seg bra til evt søskenforsøk.. [:D] Håper det gjelder for deg også..

Masse lykke til med uttak på torsdag..

Back
Topp