Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Ivara
ORIGINAL: hero
Nei har ikke det, men kommer vel over det etterhvert, har kommet til 9000 vi, men skal jo kjøpe crione også. Apoteket tar ikke sånne ting tilbake, ikke når den har forlatt apoteket. Men men, det er bare penger å visst jeg får regna de inn i de 15000 så er det jo ett fett om vi har brukt de pengene nå eller seinere...
Når leverer man kviteringer å sånt da, bare over 15000? Dete r 15000 på 3 forsøk? Er det en tidsfrist på dette da? Altså om vi har forsøk om 2 år da så bare fortsetter vi på den summen vi har nå..`?
Jeg var så fra meg jeg at jeg sa at vi kan bare gi faan i hele greia for jeg hadde fått nok nå. Syns jeg hadde vært flink å spraya meg å stikket meg å når jeg skulle få en sånn avsluttning så kunne det bare være det samme. Men jeg mente det jo egentlig ikke innerst inne.
Jeg har fått returnert medisiner jeg. Ikke noe problem det så lenge forpakningen er ubrutt og du har kvittering på at det er kjøpt på det apoteket der du prøver å levere tilbake. Og ja, det var prøverørsmedisiner jeg fikk lov til å returnere, fikk igjen penger og alt i orden.
I fohold til å få igjen det over 15.000 må du sende inn alt av kvitteringer så klart. De kan jo ikke bare ta ditt ord for at du er over grensen. [;)]
Du får dekket utgifter på over 15.000 for inntil 3 forsøk, det er ikke noen grense på tidsperioden du gjennomfører forsøk over, men kvitteringene må sendes inn senest 6 mnd "etter at kravet først kunne vært femsatt" som det står. Så du bør sende inn første gangen så fort dere har nådd 15.000 grensen.