Sladrer for Escuro!

Lenore1983

Gift med forumet
MAI 2013
Escuro er innlagt til obervasjon for mulig forgiftning etter at hun i ren desperasjon spiste en halv pakke med vanillafudge-ansiktsmaske! Skal holde dere oppdatert.

tuller du??

uff, stakkars[&o] god bedring til hun

ORIGINAL: BelleHelene

Say Whaaaaaaaaaat???[:o]

huff hørtes ikke noe bra ut[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
håper det går bra med henne... hufff[X(]

*fnis* [:D]

ORIGINAL: BelleHelene

Say Whaaaaaaaaaat???[:o]

Hi hi hi hi hi[8D]

hehehe.... jeg begynte å lure litt nå altså[8D][8D]

Blir litt bekymret for hva enkelte tror om meg her

...men samboern smakte litt av vanillafudge masken da han kysset meg, og den smakte visst ganske godt... [:-] Vel, det står forsåvidt ingenting om at den IKKE må spises... Hmm... [:-]

ORIGINAL: Escuro

...men samboern smakte litt av vanillafudge masken da han kysset meg, og den smakte visst ganske godt... [:-] Vel, det står forsåvidt ingenting om at den IKKE må spises... Hmm... [:-]

Ro deg nå!

ORIGINAL: Lenore1983

Ro deg nå!

Ja, det er nok best. Så du ikke plutselig må skrive et slikt innlegg i fullt alvor [:D]
Jeg fikk fniseanfall da jeg så reaksjonene til folk her, men Marius mente det ikke var så rart at folk trodde slikt om meg [:D] Hihi!

hahaha....trodde nesten d hadde klikka litt for deg der[8D] huff...håper nå heller du går på butikken å kjøper deg no godt istedet, skulle du bli så desp.

ORIGINAL: Lenore1983

Ro deg nå!

Ja, det er nok best. Så du ikke plutselig må skrive et slikt innlegg i fullt alvor [:D]
Jeg fikk fniseanfall da jeg så reaksjonene til folk her, men Marius mente det ikke var så rart at folk trodde slikt om meg [:D] Hihi!

Ha ha ha! Er det 1 person på februar aom kunne funnet på noe sånt så er det vel deg, hi hi hi[:D]

hahahahaha.. jeg dauer!! bare så det for meg[8D][8D] ville, gæærne kvinnemennesker!![8D][:D][:D]

selv jeg hadde ingen tro på at du er så despo...mem fikk en god latter da jeg så reaksjonene her....hehehe[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: Svartengel

Sign

Back
Topp