Escuro er innlagt til obervasjon for mulig forgiftning etter at hun i ren desperasjon spiste en halv pakke med vanillafudge-ansiktsmaske! Skal holde dere oppdatert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: BelleHelene
Say Whaaaaaaaaaat???[:o]
ORIGINAL: Escuro
Blir litt bekymret for hva enkelte tror om meg her
...men samboern smakte litt av vanillafudge masken da han kysset meg, og den smakte visst ganske godt... [:-] Vel, det står forsåvidt ingenting om at den IKKE må spises... Hmm... [:-]
ORIGINAL: Lenore1983
...men samboern smakte litt av vanillafudge masken da han kysset meg, og den smakte visst ganske godt... [:-] Vel, det står forsåvidt ingenting om at den IKKE må spises... Hmm... [:-]
Ro deg nå!
ORIGINAL: Lenore1983
Ro deg nå!
Ja, det er nok best. Så du ikke plutselig må skrive et slikt innlegg i fullt alvor [:D]
Jeg fikk fniseanfall da jeg så reaksjonene til folk her, men Marius mente det ikke var så rart at folk trodde slikt om meg [:D] Hihi!