Sladrer for Bens mamma

*Laila*

Forumet er livet
Fikk nettopp sms fra henne;

"Hei,ble innleggelse etter legvakt og sykehus besøk.Fann mye væske i buken og blodverdiene av no slag var for store til at jeg kunne sendes hjem.Blodet er veldig tykt,og da er d fare for blodpropp.Får blodfortynnende og blir holdt under oppsikt.Skikkelig overstimulert pga graviditeten."

ønsker deg masse god bedring Bens mamma,håper dette går fort over[;)]klem;)

ORIGINAL: ElinR

uff d var kjedelig!!!!! masse go bedring[:D][:D]

masse god bedring

sign! Håper det går bra etter forholdene!

Gud så skummelt!!![:o] er dette vanlig at det skjer?

Du får ønske henne lykke til, og trøsten er nå at hun er på den beste plassen[:D]

uffameien!!
godt du kom deg på sykehus.nå får du hjelpen du trenger[:)]

stor klem sendes deg[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Serene

offf da.god bedring,å håper det går over veldig fort.[:)]

Huff, så dumt..

Håper hun føler seg bedre snart - goood bedring[:)]

Uff da, det var det jeg frykta.

God bedring Bens mamma

Klem

God bedring! Det høres ikke noe godt ut, så det er godt du får hjelp![:)]

Oi då! Ikkje nåke gøy[&:] Godt ho er trygt på sjukehuset og blir passa på.

God bedring![:)]

Ønsker henne masse goooood bedring...
 Get well

Uff da.. Da var jo mistanken din rett Bens mamma [:(] Godt at de får gjort noe med det nå iallefall [;)] God bedring!

ORIGINAL: vestlandsjento

Oi då! Ikkje nåke gøy[&:] Godt ho er trygt på sjukehuset og blir passa på.

God bedring![:)]

Sign.

Så bra at hun ble tatt seriøst da, regner med at den rette behandlingen vil rette opp overstimuleringen. Ikke noe morsom start på svangerskapet da.....

Takk.
Er endelig på nett fra sykehuset..

Det går greitt og jeg drømmer å å få lette på buk-trykket. Men det er noe de helst ikke vil.. de følger med og i natt har de vært her hver time å sjekka meg. Sjekker vekt, måler magen og psser på at jeg går på do. Dårlig med søvn, men får ikke sove med denne magen lell, og så ligger jeg på firmannsrom. Sprøe morsomme damer som jeg ler sammen med hele dagen, men det snorkekoret om natta. (Er vel ikke bedre selv..) Er 3 kg tyngre enn vanlig, så lurer veldig på hvor mye væske det er der inne.. ser mer gravid ut nå enn noensinne sist.

Legen min her tviler litt på om jeg er gravid i det hele tatt og har nå tatt en blodprøve som skal sendes til Ålesund.. ble litt betenkt, men har jo hatt det i bakhodet da.. Tørr ikke ha for store forhåpninger. Men etter en tlf t St. Olavs så mente de at det var graviditeten som forårsaker overtimuleringssyndromet §og at en positiv test er en positiv test. Jaja.. time will show!

Håper du får en bedre mage snart Bensmamma,og at Trheim har rett[;)]stoler heller på ekspertene vettu[;)]

Back
Topp