Sladrer for Anonumiuz!

ORIGINAL: mamma2010!

Oj[&:] Håper ikke det er noe alvorlig! Masse lykke til! Husk å oppdatere oss!

sign

Håper det går bra med deg!

Er det noen som vet åssen det gikk med henne i går??? [8|]

ORIGINAL: lillebebis

Åjda! Masse lykke til! :)

Sign

ORIGINAL: mamma2010!

Er det noen som vet åssen det gikk med henne i går??? [8|]

Har henne på FB, og der skrev hun i går kveld at det ikke var SF. Men hun måtte kontakte de på nytt dersom det ble vedvarende eller verre :)

Å så bra da :)

Hei alle sammen =)

så koselig dere er og gir meg lykke til meldinger !

Alt er bra med babyen og meg. De tok blodtrykk og urinprøve. Blodtrykket var fint 115/80 undertrykket mitt har steget litt fra sist gang jeg var hos jordmor men hun mente det var normalt selvom =) ! Urinprøven var helt fin. Fikk hørte hjertelyden til babyen og alt er bra med han :) . Legen har sagt feil til meg da hun sa at han var festet seg men han ligger godt nedi bekkenet så kunne godt være han festet seg til neste kontroll som er om 1 uke =)! Skulle ta kontakt igjen vist det ikke gav seg. og det var helt rett av meg å ta kontakt sa hun pga slike smerter skal sjekkes uansett. Den smerten jeg hadde kunne komme av for mye magesyre, det var i såfall jæææævlig vondt. SKal på apoteket å få kjøpt meg noe mot sure oppstøt å prøve det. Har løpt som en galning i hele natt 1 -2 ganger i timen i natt for å drikke melk, eneste jeg har i hus som hjelper så langt. Kl seks fikk jeg endelig sove noen timer. Slitsomt men om 6 uker kommer prinsen min så da får jeg fine premien min [:D]... 34 uker i dag =)

tusen takk igjen for at dere tenkte på meg ! =)

Godt å høre at det ikke var SF, for det er ikke noe moro. Hold ut litt til, snart har du en fantastisk premie i armene dine!! [:)]

Back
Topp