Tuuuusen takk jenter! Nå kan jeg senke skuldrene helt og bare nyte dette her å være gravid! Tusen takk til Kaizer som sladret for meg og[;)]
Ååååh, så deilig det var å se den lille! Heeeelt herlig rett og slett! Var litt nervøs der en stund, for jeg følte at hun som utførte ultralyden brukte ekstra lang tid på å måle hodet[&:] Men heldigvis, alt så kjempefint ut, så ingen problemer der! Etter UL-termin på maskinen så var det 22. august, men termindato er uansett den 20, siden vi vet når bebiss ble laget.
Tenk, jeg skal bli
guttemamma! Jeg hadde litt følelsen på det tidligere, men så har alle rundt meg gjettet jente, så vi har nok blitt litt påvirket der[:)] Mannen min ble faktisk veldig overrasket, og nå må vi bestemme oss for guttenavn! Vi hadde jo jentenavn helt klart, men ikke klart å bestemme oss for guttenavn enda[8D]
Så, her kommer bilder! Litt uklart bilde her da, menmen:
Nesen ned mot morkaken, og så la han og hoppet på blæra mi da den luringen[8D] Ikke rart at jeg følte meg tissetrengt selv om jeg netopp hadde vært på do!! Hihihi[:D] Ryggen hans lå ut mot magen min[;)]
Og så må vi jo bevise at det virkelig er en gutt! Hihihi[:D]
Alt i alt en fantastisk opplevelse som jeg håper dere alle her snart skal få oppleve! *Klemme på søte jentene*[:D]