Sladrer for Angelicka24

Kaizer

Forumet er livet
DET BLIR EN GUTT!!!!

Alt er helt perfekt med han [:D]

Da må jeg skrive litt med blått til ære for den vennen[:)][:)][:)][:)] Gratuler med den lille gutten i vente[:)][:)] Dette er fantastisk...... Regner med vi får se bilder senere[;)]

Åååå en liten prins. Gratulerer vennen. [:)][:)][:)]

Gratulerer med den lille prinsen[:D][:D][:D]

Hurra for at alt var bra med din lille prins..

Gratulerer så mye kjære du!

GRATULRE med gutten i magen.
Kjempe koselig[:D]

Gratulera med ein liten prins på vei[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Hurra for at alt var bra med din lille prins..

Gratulerer så mye kjære du!

Gratulerer med en liten prins i magen[:)]

Tuuuusen takk jenter! Nå kan jeg senke skuldrene helt og bare nyte dette her å være gravid! Tusen takk til Kaizer som sladret for meg og[;)]

Ååååh, så deilig det var å se den lille! Heeeelt herlig rett og slett! Var litt nervøs der en stund, for jeg følte at hun som utførte ultralyden brukte ekstra lang tid på å måle hodet[&:] Men heldigvis, alt så kjempefint ut, så ingen problemer der! Etter UL-termin på maskinen så var det 22. august, men termindato er uansett den 20, siden vi vet når bebiss ble laget.

Tenk, jeg skal bli guttemamma! Jeg hadde litt følelsen på det tidligere, men så har alle rundt meg gjettet jente, så vi har nok blitt litt påvirket der[:)] Mannen min ble faktisk veldig overrasket, og nå må vi bestemme oss for guttenavn! Vi hadde jo jentenavn helt klart, men ikke klart å bestemme oss for guttenavn enda[8D]

Så, her kommer bilder! Litt uklart bilde her da, menmen:

Nesen ned mot morkaken, og så la han og hoppet på blæra mi da den luringen[8D] Ikke rart at jeg følte meg tissetrengt selv om jeg netopp hadde vært på do!! Hihihi[:D] Ryggen hans lå ut mot magen min[;)] 

Og så må vi jo bevise at det virkelig er en gutt! Hihihi[:D]

Alt i alt en fantastisk opplevelse som jeg håper dere alle her snart skal få oppleve! *Klemme på søte jentene*[:D] 

Glemte å legge til at tanta mi og var på UL i dag. De har hatt fjerde prøverørsforsøket i dag, så var superspent på hvordan det gikk! Ooooooog.. hun venter tvillinger!!!! Så vi har bare gått og smilt fra øre til øre i dag begge to[:D][:D][:D] Herlig!!! Må legge til at hun har PCO og han har veldig nedsatt kvalitet, så.. ett lite håp til dere jenter[;)]

å så koselig med guttog med tanta deslike historier gir ihvertfall meg håp[;)]

ORIGINAL: *Bobbo*

Åååå en liten prins. Gratulerer vennen. [:)][:)][:)]

Gratulerer med en liten prins på vei[:)]

ORIGINAL: t.t.h.

å så koselig med guttog med tanta deslike historier gir ihvertfall meg håp[;)]

Ja, mye kjekt i dag[:)] Håper drømmen din går i oppfyllelse om en ukes tid[;)]

Gratulerer kjempe masse med en liten prinsegutt  ser du har fått lagt ut nytt gravidbile også, det begynner og syns godt nå. Kose deg masse videre 

ORIGINAL: fano

Gratulerer kjempe masse med en liten prinsegutt  ser du har fått lagt ut nytt gravidbile også, det begynner og syns godt nå. Kose deg masse videre 

Ja, måtte jo lage meg ny signatur og ticker som er blååå[:D] Merker at klesskapet mitt blir mer og mer slunkent ja! Ikke mye som passer lengre[8D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Må legge til at det var helt fantastisk med tanten din og[:)][:)][:)] Rene lykkedagen ja!!!!

Ja, det er helt herlig!!! Kunne ikke blitt bedre[:)]

Back
Topp