Tusen takk jenter! Skriver den samme oppdateringen på den foreløpige rugeprosessen her inne som på FS:
Jeg er skikkelig superspent nå, og koser meg med at om noen dager, så fester kanskje egget seg inni der. Mamma og mannen er superoverbeskyttende! Vi har jo vært i Stavanger siden i går for å feire lillesøss sin 20-årsdag[:D]
Mamma suser rundt og får folk til å reise seg sånn at jeg sitter best og sånn[8D] Er superøm i magen etter uttaket da, så jeg går som en gammel dame enda.
Mannen passer på at jeg spiser som jeg skal (fikk ett skriv fra klinikken om diverse ting), og er generelt overbeskyttende. Snakker mye om baby, og når han kom over en artikkel om hvordan man kunne beskytte fosteret eller noe på VG, så måtte han selvsagt klikke innom og lese det.. Hahaha[:D] De er nå søte! [8D]
Når vi skulle i gang med denne prosessen, så kostet det jo 11 000 og jeg får ikke lønn i slutten av måneden, så jeg ringte pappa og hørte om jeg kunne låne frem til da. I går spurte jeg om kontonummer slik at jeg kunne betale tilbake, men han sa bare; neida, bare glem det. Det går jo til ett godt formål! Åååh, vi er så glade for at vi har en SÅ støttende familie! Mamma har jo betalt medisiner og legetimer til Hausken for meg og. Vi har liksom råd, men de SKAL være med på dette som de sier
Jeg er lykkelig jeg[:)]