sladrer for Alexandra06ogbim.

K.gedminiene.M

Forelsket i forumet
beklager at beskjeden kommer litt sent, men fikk melding i natt at hun var på vei hjem , alt stoppet visst opp.

Uff så slitsomt og ha det slik[>:]stakkar,håper det skjer noe snart
eller at det stopper og holder seg litt til.

Ja eg blir veldig sliten av å gå sånn, det er roligere i dag... Men har fortsatt litt maserier... Det var null forandring fra tirsdag... Får prøve å komme meg gjennom dagene, om 2 veker blir det planlagt igangsetting... Og det er godt å vite det er maks 3 veker igjen... Er trøtt og sliten og gleder meg til å få det overstått...

ORIGINAL: Alexandra06ogbim

Ja eg blir veldig sliten av å gå sånn, det er roligere i dag... Men har fortsatt litt maserier... Det var null forandring fra tirsdag... Får prøve å komme meg gjennom dagene, om 2 veker blir det planlagt igangsetting... Og det er godt å vite det er maks 3 veker igjen... Er trøtt og sliten og gleder meg til å få det overstått...

Føler med deg!!!! Aner ikke om det hjelper men skal prøve å sende deg litt energi herfra! Kan godt ta over maseriene i noen timer om du vil! [;)] Så du får slappet av litt mener jeg... [:)] Synd det ikke går gitt... [&:]

ORIGINAL: Hønepønemamma

sign

Æsj da! Håper det roer seg helt noen dager så du får slappet litt av... Må være fryktelig slitsomt å gå slik. [&o]

Kjedelig for ho da [&:]

ORIGINAL: Divinity

Æsj da! Håper det roer seg helt noen dager så du får slappet litt av... Må være fryktelig slitsomt å gå slik. [&o]

Huff, hun hadde virkelig lyst til at noe skulle skje nå, hadde hun ikke? Så kjedelig da, men det blir vel neppe så alt for lenge til hun føder. Håper hun får slappet godt av nå og samlet krefter til det blir alvor!

Signerer. Slitsomt sikkert å gå slik![&:]

Sign

bedre sent enn aldri ;)

Ja det er slitsomt, har roet seg men har endel kver dag... Hatt masse mensmurring og nedpress i dag.. Men rekner med eg går 2 veker til, då setter de meg i gang:D Og det er jo litt betryggende å vite.. Men krysser fingrene for at det starter av seg sjølv litt før da...

sign

Back
Topp