Sladrer du?

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Sier du ting videre til andre for å spre litt sladder? Gjør du det med god samvittighet?

Nei. Jeg hater sladring. Blir bare tull utav sånt. Takke seg til venner som holder kjeft altså.

Nei dårlig på sladringen. Var ganske sladrete før tror jeg. Hjalp å få barn og litt perspektiv:-)

Får ikke så mye sladder heller. Værste formen for sladder er " jeg burde ikke si dette til deg og du må love og ikke si det til henne!"
Nei det lover jeg ikke. Ikke gi meg info jeg ikke kan bruke liksom.

Positiv sladring, så. :-)

Ja, og med god samvittighet :) men nå sladdres det mest om mitt eget liv eller så får jeg sladder om folk jeg ikke aner hvem er :) det er en forskjell på å avsløre hemmeligheter og sladder litt :) ville aldri sagt noe jeg har fått beskjed om å holde hemmelig/som er veldig personlig.
Folk kan også sladder om meg :)

Men ryktespredning blir feil. Går ikke rundt å påstår at hun har hatt sex med 5 stk og vet ikke hvem barnefaren er fordi det sa en venninne av en venninne av en av de mulige fedrene på fylla

Nei. Noen ganger føler jeg meg litt dust om jeg prater med noen om noe jeg vet noe om fra andre har fortalt uten å si noe :p

Sladrer massevis. Men sprer ikke rykter, særlig ikke ondsinnede, og det er ikke mørke hemmeligheter det sladres om heller. Mer hvem som er observert i sofakroken sammen på nachspiel, hvem som skal ha barn eller nettopp har fått barn, om det er noen nye kjærestepar etc. Må jo følge med på hva som foregår :-D Etter jeg ble gravid har jeg vært lite ute og møtt folk (bekjente som jeg tidligere møtte på fest/på byen), men vil jo være litt oppdatert likevel ;-) Men som sagt, ikke noe ondsinnet.. bare hvem hva hvor.

Sladrer massevis. Men sprer ikke rykter, særlig ikke ondsinnede, og det er ikke mørke hemmeligheter det sladres om heller. Mer hvem som er observert i sofakroken sammen på nachspiel, hvem som skal ha barn eller nettopp har fått barn, om det er noen nye kjærestepar etc. Må jo følge med på hva som foregår :-D Etter jeg ble gravid har jeg vært lite ute og møtt folk (bekjente som jeg tidligere møtte på fest/på byen), men vil jo være litt oppdatert likevel ;-) Men som sagt, ikke noe ondsinnet.. bare hvem hva hvor.
..og sladrer selvfølgelig videre om sånt, var jeg tenkt å skrive. Men dette er jo uansett sånt som "alle vet", og jeg kunne like gjerne snoket meg frem til det på face.

Jeg kan feks si ting som har skjedd i venninna mi sitt liv til mamma, eller omvendt- kan også fortelle noen venner om ei annen venninne som de aldri møter og ikke har noen felles venner med :p
Gjør det ikke med dårlig samvittighet nei :o så lenge det ikke spres rundt deres nære og kjære ser jeg ikke problemet (a) (ikke drep meg nååå)!!

Forteller ikke vanskelige ting, men spennende ting som har skjedd, morsomme og humoristiske historier! Selv om vedkommende sa 'ikke sundet til noen da'

Tror nok jeg gjør det, ja:-P Men mener ikke noe vondt med noe av det;) Nå er det begrensa hvor mye jeg får "slarva" da, jeg har jo så og si null nettverk her jeg bor, og er sjelden i hjembygda mi, så det blir mest via messenger vi slaver oss i mellom:-P Siste jeg slarva om var vel min egen søster, haha:D

Nei jeg kan ikke fordra det :o om noen kommer med sladder til meg får de pent beskjed om å snakke med den det gjelder.

Nei, sladder liker jeg ikke... Mannen derimot, elsker det! Når svigermor er på besøk sitter de to å sladdrer fra hun komer til hun drar. Jeg klarer ikke å henge med på hvem svigermoren til broren til dama til han på butikken i fjor er, så får ikke med meg stort av sladderet deres! :p

Back
Topp