"sladre venn"

Mammavonnis

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Har vi "faste" sladrevenner her etterhvert som vi begynner å komme lengre ut i svangerskapet? Det husker jeg vi hadde på det gamle forumet jeg var med på :cool::woot:

For min del er det for tidlig å tenke på sladrevenn. Føler meg jo ikke gravid engang. :sorry:
En sladrevenn er en man kan kontakte privat for å fortelle at man feks har født, sånn at sladrevennen kan gi beskjed her på forumet. Dette fordi de fleste av oss kanskje ikke akkurat har forumet øverst på prioriteringslisten like etter en fødsel :)

For min del er det for tidlig å tenke på sladrevenn. Føler meg jo ikke gravid engang. :sorry:
En sladrevenn er en man kan kontakte privat for å fortelle at man feks har født, sånn at sladrevennen kan gi beskjed her på forumet. Dette fordi de fleste av oss kanskje ikke akkurat har forumet øverst på prioriteringslisten like etter en fødsel :)
Åååjaa. Ja, det er nok alt for tidlig å tenke på sånt !

Sist da jeg bare i ifra i den skjulte gruppen om at fødselen var i gang. Og så igjen når hun var ute, vekt, lengde og at alt var bra. Senere kom fødselshistorien,

Skjult gruppe holder for meg. Skal nok oppdatere der når den tid kommer. Gjorde det med forrige i alle fall.

Back
Topp