sladre greiene ??

jeg har ingen sladre venn...

Jeg fikk forespørsel av min sladrevenn, hadde tenkt å spørre henne om det samme...og jeg sa JAAA...haha høres ut som et frieri [8D]

jeg heller har ikke noen sladrevenn....[&:]

JEg spurte og ble spurt...[8D]

Det dere kan gjøre er å spørre en om har lyst å bli sladriser for hverandre...

Eller vi kan sette opp en liste over de som vil ha sladrevenn (kan sikkert ha flere enn en om noen vil ha det) så kan den som starter bare trekke ut hvem som blir sladrevenn med hvem...

Jeg har mine fra den laaange tiden min på Før Svangerskapet [8D]

Jeg har heller ikke sladrevenn... Men hvordan "fungerer" det egentlig?
Har ikke vært på noen forum tidligere, så veit igrunnen ikke hva det går ut på [8|]

ORIGINAL: Linn1986

Jeg har heller ikke sladrevenn... Men hvordan "fungerer" det egentlig?
Har ikke vært på noen forum tidligere, så veit igrunnen ikke hva det går ut på [8|]

Det går ut på at du har ei sladrevenn. Og hvis du havner i en litt kinky situasjon eller noe i den duren, kan du sende henne en meld om det via mobilen, og hun kan sladre om hva som skjer til oss andre her inne på forumet. Viktig å holde hverandre oppdaterte vet du, vi er jo galnyskjerrige her inne [:D]

Men er vel mest sladring på slutten av sv.skapet når det er inn og ut av sykehuset, og når du har født feks [:D]

Sist gjorde vi det sånn at vi hadde en tråd der alle som ville ha sladrevenn meldte seg, en vennlig person vedlikeholdt lista, og så meldte man seg for de man tenkte man ville sladre for, spurte om det var greit, og vips, hadde vi sladrevenner.

Mest brukt på slutten ja, tror ikke jeg hadde sladrevenn før jeg var over "levedyktiggrensa"...

Jeg tenker å ha søsteren min som er på et annet terminforum her som sladrevenn. Må bare vente med å annonsere hvem det er til etter 12 uker[;)]

kunne ikke noen sn kan sånt lage en liste over de som vil ha da kanskje så kunne de som ønsker skrive seg på når de måtte føle att det er greit sånn i forhold til anntall uker på vei og sånt ???? hvis det er greit da....

Back
Topp