sladdrevenn?

Babylykke89

Flørter med forumet
Har ingen sladdrevenn og har veldig lyst på:) Noen som er intr.? Bor i Akershus...

Jeg har heller ingen sladrevenn, og vet ikke hva det er for å være ærlig.. [8|]
Er ikke heeeelt oppdatert!^^

Som jeg har fått med meg (håper det stemmer) er sladdrevenn en man veksler tlf nr med sånn at man kan holde BV oppdattert om noe skjer med oss...

Jepp...stemmer fint det [:)]

Da har jeg ihvertfall ikke missfortsått helt;)

Det har vært flere trådet med sladrevenn før og jeg har enda ikke fått meg en.... [8D]

ORIGINAL: Devilina

Det har vært flere trådet med sladrevenn før og jeg har enda ikke fått meg en.... [8D]

Jeg kan være sladrevennen din[:)] Har heller ingen sladrevenn enda.. Også har jeg termin 2 uker før deg, så da håper jeg vi slipper å føde samtidig[8D]

hehe, visste ikke hva det var^^ Så føler meg jo en smuuule dum nå, men sladrevenn må jo være flott![:D]
Skulle gjerne hatt en, man vet aldri. Er trossalt så aktiv hær inne[;)]

Man kan ha 2 sladrevenner ja, har sett andre som har 2. Men bortsett fra det aner jeg ikke[8D]
Hvordan fungerer det da? Må man bo i samme by osv?

Tror egentlig ikke det har noen ting å si hvor man bor i landet.
Meningen er jo at den ene informerer oss andre på BV hvis det skulle skje noe med den andre.
Som fødsel eller andre akutte ting. Eller om noen kanskje blir vekk fra BV på grunn av mangel på nett eller noe.

Ja det er det jeg har skjønnt etter litt sniking på andre forum:)
At man melder hverandre om noe skjer, så får man sladrevennen sin til å informere andre. Også må det jo være litt spennede også da, å ha en mener jeg. Blir jo kjent liksom[:)]
ORIGINAL: Helenpia

Tror egentlig ikke det har noen ting å si hvor man bor i landet.
Meningen er jo at den ene informerer oss andre på BV hvis det skulle skje noe med den andre.
Som fødsel eller andre akutte ting. Eller om noen kanskje blir vekk fra BV på grunn av mangel på nett eller noe.

Back
Topp