sladdrevenn

mamma.til.2

Glad i forumet
hei,..

e sikkert den einaste her inne, som ikkje har fått seg sladdrevenn[:(]
men vist någen andre ikkje har så
 hyl ut..  vist du og mangle sån som meg.
jenta på snart 24, vente barn nr 2.

jeg har heller ikke sladrevenn her på august[:)]
tilhørte først juli, så har kommet inn hit etter ul. hadde vært koselig med en sladrevenn her også[:)]

Jeg er 26 og venter også nr2, har termin 3.august[:)]

har ikke nå sladrevenn.
men shønne mæ itj heilt på d heller da så :P

Jeg har heller ingen sladrevenn, og har egentlig ikke fått med meg hva det er... (har spurt før, men ikke vært tilbake og fått sjekka svar...glemt det bort når tråden har vært borte fra de første 2-3 sidene... ) [8D]

Jeg har heller ingen sladrevenn. er 24, og venter nr 1 den 3.august [:D]

ORIGINAL: Carta

Jeg har heller ingen sladrevenn, og har egentlig ikke fått med meg hva det er... (har spurt før, men ikke vært tilbake og fått sjekka svar...glemt det bort når tråden har vært borte fra de første 2-3 sidene... ) [8D]

Saldrevenn er, sånn jeg har forstått det, en du kan snakke med om alt mulig, fra svangerskapet og alt som måtte falle deg inn.. [;)]

ORIGINAL: Miss Rose

ORIGINAL: Carta

Saldrevenn er, sånn jeg har forstått det, en du kan snakke med om alt mulig, fra svangerskapet og alt som måtte falle deg inn.. [;)]

også utveksler man tlfnr, sånn at hvis noe skulle skje med den ene kan man sende meld og fortelle også kan sladrevennen oppdatere de andre på forumet[:)]

sånn sett er det også litt lurt å ha en sladrevenn som ikke har termin veldig likt, i tilfelle begge plutselig føder samtidig[8D] hihi

Har heller ikke en sladrevenn ennå...

Jeg etterlyser også sladrevenn!

Er 23 år, bor i Tromsø og har termin den 07.August :)

Back
Topp