Sladdrer litt om meg selv....

Dina_

Elsker forumet
Var på kontroll på sykehuset igjen i dag. Bt høyt igjen å blir bare høyere de timene jeg var der inne.
Så nå er jeg innlagt igjen[:'(] Nå prøver de en annen type bt-medisin siden jeg reagerte på den andre.
Fikk beskjed av legen at de ikke kan sette i gang fødselen før de hadde fått ned bt litt. Så legen regna med igangsettting i morgen eller onsdag(men det har de jo sagt før. Tror det ikke før det skjer)
Har time på fødepol den 12.04 fikk beskjed om å bare glemme den timen vertfall.
Er nå hjemme å ska hente min kjære sånn at han har bilen.

En kjekk ting er jo at jeg ligger på samme avdeling som et venne par av oss som fikk ei jente i natt[:D]

Du får ha lykke til, håper det går greit og at du snart får gullet ditt i armene dine..[:)]

Oi. Masse lykke til Dina_. Håper du får ned BT fort, og at bebissen snart kommer.

Sender deg lykke støv jeg [;)][;)]

Ønsker deg masse lykke til Dina!!!!!!!!

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Masse lykke til [:)]

Håper bt syker så du kan få satt igang fødselen og få se det lille nurket ditt [:D]

ORIGINAL: Manne85

Du får ha lykke til, håper det går greit og at du snart får gullet ditt i armene dine..[:)]

Sign!

Ønsker deg lykke til! Håper BT snart går ned, og at du snart har den lille i armene[:)]

Lykke til i massevis!!! [:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: lillebilla75

Oi. Masse lykke til Dina_. Håper du får ned BT fort, og at bebissen snart kommer.

Sender deg lykke støv jeg [;)][;)]

signerer[:D]

ORIGINAL: lillemor77

Lykke til, og håper ting ordner seg snart slik lillegullet ditt får komme ut.

signerer!!

Back
Topp