sladdrer for Elisabeth_N

*snuppa

Elsker forumet
God morgen jenter.

jeg fikk mld av Elisabeht  kl 04 i natt

Hun ble lagt inn i natt på pga sterke smerter. Hun har som nevnt tidligere hydronefose.
Nyra hennes har utvidet seg 2 cm siden torsdag. Den er nå 11 ganger 6 cm. fikk morinsprøyte i ryggen, noe som ikke var godt. legene er litt uenige på hva de skal gjøre. Noen vil sette inn stent mens andre vil sette igang. Hun ønsker selv å få satt i gang fra fødselen enn å få satt inn stent siden det er bare to uker til termin.
Så hun var klar for kranling for å få viljen sin. Ikke vits å komplisere ting når lillejenta likså godt kan komme ut.

Fikk mld nå kl  09
skal ta ctg registrering.

får håpe de hører på henne og hva hun vil da!!
uansett lykke til!!!

ORIGINAL: luthien_b

håper hun får igjennom det hun selv vil, er jo ikke farlig at den lille får komme ut nå da. masse lykke til[:)]

håper hun får igjennom det hun selv vil, er jo ikke farlig at den lille får komme ut nå da. masse lykke til[:)]

ORIGINAL: lalline

uansett lykke til!!!

[:)]

Håper alt vil gå bra med Elisabeth_N!! Masse lykke til!! [:D]

ORIGINAL: Skogsfrua

Håper alt går bra [:)]

Usj da - håper de finner ut av hva de skal gjøre fort da. Lykke til.

Trasig at hun skal ha så vondt! Håper det går bra med både henne og babyen[:)] Masse lykke til uansett hva som skjer!

ORIGINAL: Nattlys

Trasig at hun skal ha så vondt! Håper det går bra med både henne og babyen[:)] Masse lykke til uansett hva som skjer!

Krysser fingrene for at dem heller setter henne i gang da! [:)]

sign.

ORIGINAL: lalline

uansett lykke til!!!

Hei Hei..

Kom hjem fra sykehuset i kveld. Endelig=) hehe. Kan ikke akkurat si at jeg trives på sykehuset. hehe.. Det er fortsatt litt vanskelig å si hva som skjer, fordi de klarer på en måte ikke å ta det endelige valget, og gi meg konkret beskjed på hva som skjer og eventuelt når. Men, etter mye om og men, og diskusjon med legen der kom man fram til at igangsetting er en mulighet, og at man skal snakke om det når jeg skal dit på onsdag. Jeg sa jeg ønsket å få en dato, og det var blant annet noe av det vi skal snakke om. Jeg sa videre at jeg ikke kan gå rundt med de smertene her lenger. Da begynte de selvfølgelig å prate om den berømte stenten, noe jeg sa klart nei til. Det som måtte til for å få de til å forstå hele situasjonen var at min bestemor ringte til avdelingen og sa ting akkurat slik det var. Etter det vrket det som at de skjønte litt mer i hvert fall.

De hadde prestert og sagt at de ikke trodde jeg hadde så vondt fordi man ikke kunne se det på meg. Endajeg hadde sagt klart i fra at jeg hadde veldig vondt og ikke orket å gå sånn lenger. Men bare fordi jeg ikke klager og drar i den tråden hvert 5 sekund, så har man tydeligvis ikke vondt.. Det er fredrikstad i et nøtteskall. Kan ikke akkurat si meg fornøyd med det sykehuset.

Var på UL av nyrer og nyra mi har utvidet seg mer og fortsetter å utvide seg pga presset fra livmoren. Dette kan bli ganske farlig, og det virker som at ting er nødt til og gjøres snart.. Blodprøvene mine var visst greie, men steg litt. Hva som steg fikk jeg ikke vite. Så skal ta nye blodprøver på tirsdag og så da tilbake på sykehuset på onsdag. Og da er de nødt til å skjønne at å få ungen ut er den beste løsningen for alle parter. Kan ikke holde på slik som det her lenger..

Nei.. fredrikstad sykehus er noe for seg selv i grunn.. Ikke et sykehus å anbefale om man har komplikasjoner i hvert fall..

Usj! Så kjipt at de ikke skjønner... Her må man bare være hard på hånda virker det som, godt du har en bestemor som sier fra! Er ikke allitd lett å gjøre det selv. Håper i allefall ting går som det skal, å at du får det bedre[:)]

Uff, så treige de er da!!! Bare fordi du ikke syter å klager hele tiden betyr da vel ikke det at du ikke har vondt. Kanskje du bare prøver å tenke på noe annet også, ike gøy å bare ligge å tenke på smerten hele tiden [:'(]

Håper uansett at de forstår og setter deg i gang så du får det bedre [:D]

Masse lykke til! Klemmer fra meg [:)]

ORIGINAL: Nattlys

Usj! Så kjipt at de ikke skjønner... Her må man bare være hard på hånda virker det som, godt du har en bestemor som sier fra! Er ikke allitd lett å gjøre det selv. Håper i allefall ting går som det skal, å at du får det bedre[:)]

sign[:)]

håper virkelig at de setter deg igang.
det er jo til ditt og babyens beste
krysse fingrene for deg .

Back
Topp