skytte76

Har ikke skjedd noe mere foreløpig, men har begynt å blø litt idag. Håper bare på det beste jeg nå[;)] Har fortsatt rier, men uten mål og mening. Ganske slitsomt, men som en annen sa det så bra her inne: Det ordner seg for snille piker[;)] Jeg kjenner også veldig godt at hodet lager plass nedover og jeg venter nesten på at det bare skal skli ut[&:] Går jo tross alt med 4 cm åpning så alt kan jo skje når som helst[:D]

syns nå litt synd på deg! du må bare holde ut!
Så stor mage du har foresten[:)]kjempefin[:D][:D][:D]

Holder ut jeg vet du[;)] Ikke så mye annet valg. Bildet er tatt 14. desember og er fra ca uke 34/35. Ikke så flink med å holde tellinga annet enn å holde øye med tickeren min[;)] Fin mage du også[;)] Vi har vel termin med en dags mellomrom hvis jeg ikke husker feil???

har termin 25 januar jeg og! ticketen er vel ikke feil er den? har ikke tenkt over det før nå,ser du og har termin 25 januar og på deg står det jo 36uker og fem dager,mens på meg 6 dager. og når jeg logger meg inn på min sider på babyverden står det 37uker idag! hmmm...
bildet er fra uke 30forresten,kanskje på tide å få lagt ut ett nytt snart!

Er nok din som stemmer, for det blir jo snudag på onsdag hvis alt stemmer??? Det står også 37 uker og 0 dager på min side. Skal forandre tickeren min jeg. Morsomt å ha termin på samme dag da[:D] Kult om du legger ut nytt bilde så vi får se hvor stor du har blitt[;)]

akkurat lagt ut nytt bilde! er bra mye mindre enn deg!!! blir jo ikke helt vellykkede bilder når man tar bilde meg mobilen selv men men!

Synes du hadde en flott mage jeg og den er ikke så mye mindre enn min tror jeg. Mitt er også tatt med mobilen av dattera mi. Ikke så lett å få det til selv bestandig[;)] Har du gått opp mye hittil?

jeg var 58 da jeg ble gravid,men gikk ned til 51 de første mnd fordi jeg var så sinnsykt kvalm. nå er jeg vel 70 litt over det kanskje. Noen uker siden jueg var på kontroll!
du da?

Begynte på 56 da jeg ble gravid og veide meg igår kveld. Vekta viste da 76 kg, så foreløpig 20 kg blank[;)] Skulle ønske jeg beholdt 10 av dem når jeg er ferdig. Ganske høy, så jeg er ganske tynn og litt undervektig (175 cm). Har heldigvis sluppet unna kvalmen alle svangerskapene, men føler med de som sliter med det[8|]

håper på å få beholde litt vekt jeg og, er høy og tynn jeg og....[:-]
Men regner vel egentlig med at amminga kommer til å ta litt på!

Det kan du regne med. du mister jo også en del av vekta når ungen kommer ut med vann og morkake i tillegg. Mister vel kanskje omtrent ca 5 kg der og da vil jeg tro[;)] Er dette din første og har du noen tanker om fødselen foreløpig? Etter den tørnen vi har hatt nå må jeg si jeg gruer meg veldig, men det skal bli godt å bli ferdig. Har begynt å blø litt idag så jeg er rimelig spent på hva dagen vil bringe. Er ihvertfall flink til å sitte i sofaen med laptopen på fanget så jeg kan følge med på hva som skjer her inne[:)] Godt å ha noe å fordrive tiden med når man venter. Regner med at du har begynt nedtelling du også?

dette er min første ja,har ikke så mange tanker rundt fødslen egentlig. Verken gleder eller gruer meg.
Nedtellingen er i fullgang ja,hadde litt ondt i magen nyttårshelga,blødde litt. begynte med litt friskt blod men etterhvert kom små slimballer,tror kanskje det var slimproppen som gikk! Blør ikke no nå lenger,å har heller ikke ondt i magen.
Håper noe skjer snart,er sliten i kroppen....

Du har min fulle forståelse og sympati. Ganske tungt nå på slutten, men det er verdt strevet. Blødning og slim ja........ Da skjer det noe hos deg snart også da tenker jeg. Er det UL- termin du har på tickeren og er det evt noe forskjell på mens og UL-termin hos deg? Hadde ikke noe forskjell jeg utrolig nok.

Har samme dag på menstermin og ul terminen jeg og!!!
det skulle nok hvistnok være ganske unormalt forsto jeg på ul dama!

Så likt alt skulle være med oss da[;)] Er jo litt artig at man opplever akkurat det samme på hver sin kant av landet da[:D] Er nok ikke så ofte terminene klaffer sammen nei, med både UL og mensen. Prøver å henge med alt som skjer her inne nå for jeg har sendt ut ungene med ski på beina[:)] Mye som skjer her for tiden, men jeg stortrives her inne. Har til og med fått med mannen min på dette. Skulle ønske det var flere aktive fedre.

Ja det var veldig så likt alt var... kanskje vi føder på samme dag og[:)]
skulle gjerne fått min mann inn her men NEI!!! ikke sjans... desverre!
Ja her er ikke mangel på action"!

Ser det er flere som sliter med å få inn mannen sin her. Kanskje de forandrer mening etterhvert...... Ser du leter etter navn også. Synes Ludvik var et fint navn jeg. Ikke helt som alle andre og litt utenom standard (i god mening). Synes også Sindre og Sondre er fine navn til gutt, men hva om det blir ei jente? Litt snodig å kalle henne Ludvik. He he[;)]

[:D]tror det blir Fredrikke om det blir jente! Det har jeg tenkt på lenge,har slitt litt mer med å finne guttenavn!!! Men er blitt litt fan av Ludvik i det siste! Men som sagt,må nesten se gullet først før man tar noe endelig valg!

Det var et nydelig jentenavn synes jeg[:D] Jeg har også et favorittnavn som ikke alle andre har, men der er ikke jeg og mannen helt enige så jeg får legge Tiril på hylla. Det var enten det eller Marie, ferdig med det. Liker litt uvanlige navn, men valgene ble ikke så dumme allikevel synes jeg. Synes både Andreas og Marie er fine navn selv om de kanskje er ganske vanlige[:)]

Back
Topp