Skyteepisoden med Kristian Valen

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Noen som har link til denne? Sitter og ser på Nrk.. og da hører vi hans versjon.. mens i media verserte det rykter om noe annet..

Finner ikke saken jeg..

Er han på tv og snakker om det igjen? Seriøst? Han er så sykt mediahore den mannen....
Den episoden skjedde jo for sånn ca 1000 år siden og ingen gidder å tenke på den lengre.. 

Men nei, har ikke link, he he!

Kristian Valen er desperat.
Han ser ut som en fjortis, oppfører seg som en idiot og er ikke morsom, bare dritgod på å imitere, så den serien hans er så dårlig skrevet at det er flaut!

Tøsefaen skrev:
Kristian Valen er desperat.
Han ser ut som en fjortis, oppfører seg som en idiot og er ikke morsom, bare dritgod på å imitere, så den serien hans er så dårlig skrevet at det er flaut!

Ha ha ha ha ha!!! Den perfekte beskrivelse faktisk!!! :D 

Trodde jeg skulle banne litt i kjerka nå, men jeg klarer ikke fyren, han er så ekkel :P Har liksom inntrykk av at "alle" liker han, og at man ikke er in om man ikke liker han. 

*Meya* skrev:
Trodde jeg skulle banne litt i kjerka nå, men jeg klarer ikke fyren, han er så ekkel :P Har liksom inntrykk av at "alle" liker han, og at man ikke er in om man ikke liker han. 

Da har du feil inntrykk:p

Jeg lurer på hvorfor i alle dager han vil ha så inni hampen råne/albino-bleket hår.
Det ser jo helt grusomt ut..

LittleMonkey skrev:
Jeg lurer på hvorfor i alle dager han vil ha så inni hampen råne/albino-bleket hår.

For at han skal være kjent som Kristian (uttlales selvfølgelig Chrisjtian, akkurat som i den talentløse musikkvideoen hans) the blond norwegian guy der borte i statene.

Tror jeg kunne skrevet en master i hvor teit Kristian Valen er.

Trone skrev:
Er han på tv og snakker om det igjen? Seriøst? Han er så sykt mediahore den mannen....
Den episoden skjedde jo for sånn ca 1000 år siden og ingen gidder å tenke på den lengre.. 

hehe:) Ikke han som tok den opp.. han så litt misfornøyd med at den ble tatt opp av programlederen

mammatileijente skrev:

Trone skrev:

hehe:) Ikke han som tok den opp.. han så litt misfornøyd med at den ble tatt opp av programlederen

Det skjønner jeg godt, for det er en veldig flau episode

Tøsefaen skrev:

LittleMonkey skrev:

For at han skal være kjent som Kristian (uttlales selvfølgelig Chrisjtian, akkurat som i den talentløse musikkvideoen hans) the blond norwegian guy der borte i statene.

Tror jeg kunne skrevet en master i hvor teit Kristian Valen er.

Haha! Ja, det skal godt gjøres å bli så blond, så det er ikke rart det er dét han er kjent for "der borte" :p

IsThaBeth skrev:
Jeg lurer så på hvordan han kan ha det flotte huset i Hollywood.

Han var jo popstjerne en gang i tiden, håvet vel inn en hel masse gryn og grunker :D

LittleMonkey skrev:

IsThaBeth skrev:

Han var jo popstjerne en gang i tiden, håvet vel inn en hel masse gryn og grunker :D

Han har da aldri vært noen stor popstjerne? Og ihvertfall ikke nok til å kunne ha et slik hus i Hollywood.

IsThaBeth skrev:

LittleMonkey skrev:

IsThaBeth skrev:

Han har da aldri vært noen stor popstjerne? Og ihvertfall ikke nok til å kunne ha et slik hus i Hollywood.

Var han ikke med i et boyband som gjorde det ganske bra eller noe før han ble "morsom" da?
Vent nå litt...
Jeg tror jeg tenker på noen andre egentlig, men er litt usikker på hvem.

Han har sikkert solgt seg for å få råd til det da vet du. Disse kjendisene er jo litt "så der".

Back
Topp