Noen som har link til denne? Sitter og ser på Nrk.. og da hører vi hans versjon.. mens i media verserte det rykter om noe annet..
Finner ikke saken jeg..
Finner ikke saken jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde jeg skulle banne litt i kjerka nå, men jeg klarer ikke fyren, han er så ekkel :P Har liksom inntrykk av at "alle" liker han, og at man ikke er in om man ikke liker han.*Meya* skrev:
Jeg lurer på hvorfor i alle dager han vil ha så inni hampen råne/albino-bleket hår.LittleMonkey skrev:
Det ser jo helt grusomt ut..
Er han på tv og snakker om det igjen? Seriøst? Han er så sykt mediahore den mannen....Trone skrev:
Den episoden skjedde jo for sånn ca 1000 år siden og ingen gidder å tenke på den lengre..
Men nei, har ikke link, he he!
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=1960562x 24November skrev:
denne?
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=1960562x 24November skrev:
denne?
mammatileijente skrev:
Er han på tv og snakker om det igjen? Seriøst? Han er så sykt mediahore den mannen....Trone skrev:
Den episoden skjedde jo for sånn ca 1000 år siden og ingen gidder å tenke på den lengre..
Men nei, har ikke link, he he!
hehe:) Ikke han som tok den opp.. han så litt misfornøyd med at den ble tatt opp av programlederen
Tøsefaen skrev:
Jeg lurer på hvorfor i alle dager han vil ha så inni hampen råne/albino-bleket hår.LittleMonkey skrev:
Det ser jo helt grusomt ut..
For at han skal være kjent som Kristian (uttlales selvfølgelig Chrisjtian, akkurat som i den talentløse musikkvideoen hans) the blond norwegian guy der borte i statene.
Tror jeg kunne skrevet en master i hvor teit Kristian Valen er.
Jeg lurer så på hvordan han kan ha det flotte huset i Hollywood.IsThaBeth skrev:
LittleMonkey skrev:
Jeg lurer så på hvordan han kan ha det flotte huset i Hollywood.IsThaBeth skrev:
Han var jo popstjerne en gang i tiden, håvet vel inn en hel masse gryn og grunker :D
IsThaBeth skrev:
LittleMonkey skrev:
Han var jo popstjerne en gang i tiden, håvet vel inn en hel masse gryn og grunker :D
Han har da aldri vært noen stor popstjerne? Og ihvertfall ikke nok til å kunne ha et slik hus i Hollywood.