LittleMonkii
Forumet er livet
Blink !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor i alle dager kjøper du hund uten å ha kontrakt!? Er hunden registrert noe sted? Uansett ville jeg nok ikke kjøpt hund nummer to av samme oppdretteren, for det høres rimelig useriøst ut....spirrevippvipp skrev:
**Anim** skrev:
Hvorfor i alle dager kjøper du hund uten å ha kontrakt!? Er hunden registrert noe sted? Uansett ville jeg nok ikke kjøpt hund nummer to av samme oppdretteren, for det høres rimelig useriøst ut....spirrevippvipp skrev:
signerer denne...
Ville aldri ha kjøpt hund fra en oppdretter uten kontrakt.
Så sånn sett har du lite å stille med siden dere ikke har noe på papiret.. Om oppdretter sier nei til kompensajon for tvekjønnet hund har h*n all rett il det. dessverre.
Nei, det kan du si.... Hunden er ikke registrert nei, og kostet oss under halvparten av hva vi måtte ha gitt for en registrert valp i Norge.LittleMonkey skrev:
Nei, det kan du si.... Hunden er ikke registrert nei, og kostet oss under halvparten av hva vi måtte ha gitt for en registrert valp i Norge.LittleMonkey skrev:
spirrevippvipp skrev:
Og du har tenkt til å bli oppdretter? Eller iallefall hadde du tenkt til å ha kull på hunden din? Unnskyld meg altså, men blir forbanna når folk er så useriøse..