Skyt meg, please!

ilabom

Forumet er livet
Julibarna2014
Våkna med et skrik, og en tannpine utav en annen verden..
Har putta i meg en paracet, en ibux, en paralgin forte, og en sobril (for å kaaanskje få sove), men NEIDA, like fordømt vondt!
Må legges til at jeg ikke tok alt det der på en gang [8D]

Så da sitter jeg her da, mens alle andre sover.. Og har vondere enn når jeg fødte!! (fortrengt noe? Jeg? Næsj..)

Joooda så.. Tannlegevakt i helga er liiite aktuelt uka før dåpen, men tror jammen timen på onsdag må skje på mandag..

Hjalp det her? Nei? Menmen... [:D]

SNUPPA DA!!!!!!! *trøsteklemme*

Jeg våkna på sofaen kl 05 gikk å la meg.. Har liggi å vridd meg i senga siden da..
Så nå sitter jeg her også!

ååå stakkars deg [X(] har hatt sinnsykt mye tannverk opp igjennom så jeg vet hvor fælt du har det[:(]

Merkelig nok er det borte nå??
Mulig alle pillene funka alikevel [8D]

Fikk meg 2 timer på sofaen da [:D]

[X(]

[:D][:D]

men du vet det er tannlegevakt på hønefoss tannklinikk lørdag og søndag fra kl 16-18, hvis det skulle bli for ille. da må du være der kl. 16, eller ringe og høre om det er kø eventuelt. Nytter ikke å komme rett før kl. seks.. det er jo dyrt da men..

så bra det gav seg foreløpig da. da holder du kanskje ut til mandag? tannpine er det verste som fins. Ikke greit å få tannpine på dåpsdagen heller...

Tannlegevakt i helga er uaktuelt en uke før dåpen, det har jeg ikke råd til..
Får bare holde ut til mandag, og håpe de har en time da [:)]

Ai , tannverk er JÆVLIG! Og jeg er helt enig med deg - det er værre enn å føde! Babyen kommer jo ut til slutt [8D]

Tannverk er noe dritt... og jeg har heldigvis fått fikset mitt problem, er midt i ei rotfylling nå... men steike som det hjalp etter bare en runde i tannlegestolen!!! Nå er tanna åpen, men sååå mye bedre. håper å bli ferdig med den på tirsdag. Lykke til!!! Håper du får fikset problemet fort. Jeg hadde hvertfall ikke ventet lenger enn nødvendig. Forrige gang gjorde jeg det, og da endte det med at jeg måtte trekke hele dritten.

Har time på onsdag, men skal ringe i morgen å høre om de har noe akutt. tror egentlig ikke det, mener å huske vi slet med å finne time den her uka.. Men, om så, så holder jeg ut til onsdag [:)]

ORIGINAL: Krøsamaia

Ai , tannverk er JÆVLIG! Og jeg er helt enig med deg - det er værre enn å føde! Babyen kommer jo ut til slutt [8D]

Haha, ja, sant? [:D]

Back
Topp