Skyr mini

meteorit

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Har en gutt på snart 2år. Synes det har vært så kjekt å bare gi han en skyr som mellom måltid. Så ha Skyr også fått best terningkast i forhold til høyt protein og lite sukkerinnhold.

Har kjøpt på rema 1000, da det har vært billigst, bare 8kr.

Men i dag hadde jaggu prisene gått opp, og nå koster det 12,90,- Neste 5kr mer enn hva det gjorde før!

Er det fler som har oppdaget denne prisendringen?

«Rema 1000 bare faste lave priser» ikke akkurat..
 
Hmm. Jeg har kjøpt denne i nesten ett år, og det har alltid kostet 13 kroner. Handler også på Rema :) Sikker på at det ikke bare var tilbud en periode? De er på tilbud med jevne mellomrom!
 
Butikker skrur opp og ned priser hele tiden. Det finnes egne folk som jobber med å snoke på priser på konkurrerende kjeder for å finne ut de selv skal skru opp prisene litt ;) :hilarious:
Så dette skjer med varer på alle butikkjedene, men du har sikkert bare merka det akkurat nå.

Jeg kjøper feks en del Havremelk og det er store forskjeller mellom butikkene, derfor følger jeg med når jeg er innom ulike butikker og hamstrer inn litt når prisene er i en lavrer periode. For dette produktet har prisen siste året variert mellom 19 og 28 kroner. Og slike variasjoner ser man sikkert på andre varer også. Rema 1000 har i tillegg av og til kampanjer på utvalgte varer hvor prisen settes ned alt fra 10 til 20 prosent.
 
Har alltid kjøpt de på Meny siden de har 3 for 2, med en pris på ca 12/13 kr pr stk har det gitt stkpris på rundt 8 kr. Her har de kostet ca 12/13 kr på Rema, men de kostet 8 kr stk i sommer. Tror det var ifbm et av priskuttene til Kiwi.
 
Back
Topp