Skyr - et perfekt mellomåltid!

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
nei fysj .. det smaker høgg !

ORIGINAL: chianti

Smakte 2-3 skjeer, så måtte jeg kaste den. Syntes det smakte yoghurt som var utgått på dato!!!!!! Helt forferdelig[:@]

Jeg likte det i begynnelsen, men etterhvert syntes jeg det ble fælt. Jeg ble så jævla tørr i munnen av det på en måte. Det er så.. TØRT!

ORIGINAL: Maanda

Jobber du i Q-merieriene?

Jeg syns skyr smaker drit, rett og slett.

Ja helt enig! I tillegg var den skikkelig tjukk og ekkel i munnen....

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: *BV addict*

Jeg har hørt at den smaker drit,så nei takk[;)]

Hadde jeg også hørt, derfor jeg ikke har giddi kjøpt før nå.
Og jeg ble sååå overrasket - kjempe gode!![:)]

Føkk[:-] Nå må jeg nesten prøve[8D]

Du kan FÅ de to jeg har i kjøleskapet. Jeg liker ikke å kaste fullgode matvarer, men jeg kommer aldri til å spise driten igjen i alle fall!

Haha blir så i stuss jeg haha. De fleste sier jo at den smaker grusomt[:-] Tenkte meg egentlig at noe uten fett og sukker måtte smake dritt. Men nå ble jeg jammen meg nysgjerrig[:-] Kan du sammenligne smaken med noe reelt?[8D]

Sukkerfri skogsbærfromasj med falsk vanilje...

ORIGINAL: [Malin]

Du har kanskje allerede lest, sett eller hørt om Skyr allerede.. men om du ikke har smakt det, så er det absolutt anbefalt.
Dette er perfekt å ha med seg, eller stående i kjøleskapet som et lite mellom måltid.
Og er du på farten, stikk innom nærmeste dagligvarebutikk og kjøp heller en slik enn en baguette e.l
Masse proteiner, og GOD smak !

Og for ikke å glemme proppfull av aspartam og acesulfam K [;)]

Kan diabetikere spise aspartam,så kan jammen resten av befolkningen det også[;)]

Klart man kan, men det er jo faktisk bevist at aspartam er X antall ganger farligere enn sukker, så kan jeg velge mellom en yoghurt med litt sukker eller en med et kunstig søtningsstoff så er valget enkelt for min del hvertfall[;)]

oi,jeg blir stappmett,og klarer alldri en hel! er ikke så ofte jeg spsier,men mannen spiser en del,er megaflott for de som trener en masse! liker best den med granateple og noe.
ORIGINAL: Stita

Synes smaken var grusom i begynnelsen, men ble vant til det etter å ha prøvd et par.. Problemet er at jeg er like sulten etter jeg har spist de så ser liksom ikke helt poenget med å bruke 14 kr (eller hva de koster) på noe jeg verken synes smaker noe særlig godt eller blir mett av. 

Jubel valgte det en gang, likte det ikke, så valgte hun det en gang til, og da sa jeg, ja men da må du spise hele.. hun gav den til hunden mends jeg var på do[X(]

Dere alle har smakt feil smak!!!![8D]
Jordbær er super![:)]

ORIGINAL: ~Ole Leanders mamma~

Den er ekkel spør du meg. Har prøvd alle smakene, men helt uaktuelt her i gården. Konsistensen er ekkel også..
Ellers takk! Kjenner bare en person jeg som liker den, og vi er ganske mange som har smakt!

Jeg fatter det ikke! Må være unormal jeg som syntes den med jordbærsmak var en av de beste youghurtene jeg har smakt.
I tillegg elsker jeg konsistensen - tykk og god[:)]

Dere alle har smakt feil smak!!!![8D]
Jordbær er super![:)]

Det er jammen ikke mange her inne med god smak![:D] Jeg synes de er kjempegode!

Det er ikke yoghurt, og de er kjempegode!! Må faktisk gå på butikken og kjøpe jeg nå[:)]
Spiste MASSE når jeg var gravid, var liksom godisen min når jeg var på jobb[:)]

ble faktisk anbefalt den fra overvektsklinikken siden det var en del proteiner i den
men jeg synnes ikke noe om smaken på de,men jeg klarer ikke yugurt lenger heller[&:]

SORRY på forhånd, men jeg kan bare ikke dy meg:

http://piamarlen.blogg.no/1261101202_skyr__perfekt_som_mel.html

"Kildehenvisning"

ORIGINAL: Blaze79

SORRY på forhånd, men jeg kan bare ikke dy meg:

http://piamarlen.blogg.no/1261101202_skyr__perfekt_som_mel.html

"Kildehenvisning"

Hva sier du sorry for?

jeg bare elsker mager kesam med vaniljesmakl jeg [:D] har ikke prøvd skyr, men nå skal jeg jaggu meg prøve det, pleier å spise vaniljekesam mager med honningmelon, bare himmelsk digg!!!

Bare jeg som ikke vet hva dette er?[8|] Noe helt nytt på markedet? Aldri hørt om før jeg..

[:)]

Back
Topp