Skylling av eggledere?

Hei!
Noen som har erfaring med dette? Leser flere steder at det er større sjanse for å bli gravid i pp etter skylling (hvis egglederne har vært problemet selvsagt).

Fikk gjort dette på fredag. Det er noe av det mest smertefulle jeg har opplevd og besvimte i stolen, men så lenge det er verdt det gjør det ingenting:hilarious: Gyno sa også at så store smerter tyder på at det var tett så har et ørlite håp om at dette kanskje var løsningen for oss..:happy: leser at det er veldig individuelt og at noen ikke får noe særlige smerter..

noen som har gjort det samme?

Skylte egglederne selv i oktober. Fant da ut at jeg har to livmorer, og fikk kjørt skylling tre ganger av den ene i håp om å treffe den andre (egglederne var festet i hver sin livmor). Fikk da så vondt etter behandling at jeg holdt på å svime av og fikk ligge på et hvilerom i klinikken i noen timer. Men som du sier, defintivt verdt det når deg gir håp om å få babydrømmen oppfylt.

Ble gravid syklusen etter skylling, men endte i kjemisk 17 DPO. Neste syklus ble jeg gravid igjen, og er nå 13+4 uker på vei ❤️ Nå fikk jeg letrozol og progesteronstøtte i tillegg da jeg hadde progesteronmangel og lange sykluser, men føler meg temmelig sikker på at pillene sammen med skyllingen var det som gjorde susen for meg og tror ikke jeg hadde vært gravid i dag hvis jeg ikke hadde vært proaktiv og skaffet meg hjelp.

Masse lykke til - jeg leste et sted at de tre neste syklusene er man ekstra fruktbar, så ville sikret meg at jeg la inn aksjer til riktig tid de neste syklusene ☺️

Gjorde dette for snart 3 år siden, for å sjekke om de var tette. Fikk også høre at man lettere blir gravid etter en slik skylling. Første syklus etter skyllingen ble jeg gravid, og har nå ei datter på 2 år ❤️ Har hatt noen PP'er nå i forsøk på nr 2, og fikk gjort en ny "skylling" nettopp, ikke like heldig denne gangen, men satser på spire i pp2 etter skyllingen.

Hei!
Noen som har erfaring med dette? Leser flere steder at det er større sjanse for å bli gravid i pp etter skylling (hvis egglederne har vært problemet selvsagt).

Fikk gjort dette på fredag. Det er noe av det mest smertefulle jeg har opplevd og besvimte i stolen, men så lenge det er verdt det gjør det ingenting:hilarious: Gyno sa også at så store smerter tyder på at det var tett så har et ørlite håp om at dette kanskje var løsningen for oss..:happy: leser at det er veldig individuelt og at noen ikke får noe særlige smerter..

noen som har gjort det samme?

Hei, ville følge opp denne med noen gode nyheter. Vi har jo prøvd en stund, og fikk nå positiv test syklusen etter skylling :)

Hei, ville følge opp denne med noen gode nyheter. Vi har jo prøvd en stund, og fikk nå positiv test syklusen etter skylling :)
Fantastisk! Gratulerer :Heartred

Se der ja..! Gratulerer så mye:Heartred

Ett spørsmål til dere, er skylling og vannscan det samme? Var på vannscanning forrige uke og så denne tråden nå :D kanskje det er lettere for oss denne runden også :happy:

I hvilken sammenheng/utredning blir dette utført? :hilarious:
Jeg fikk det utført hos privat gyn,da vi hadde prøvd 8 mnd uten hell. Men jeg hadde historikk med sprukken blindtarm året før, så spørsmålet var om infeksjon fra buken kunne ha tettet egglederne. Var heldigvis ikke tette.

Back
Topp