Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjorde det på torsdag! Jeg gruet meg veldig; men det gikk veldig bra. en bitteliten slange de putter inn, som jeg ikke merket i det hele tatt, og så spruter de inn vann og kontrastvæske. Når det blir fullest kan du kjenne litt press, ala menssmerter, men det var helt håndterbart syns jegJeg skal inn å skylle/sjekke eggledere denne syklusen da jeg ikke ble gravid på to runder Letrozol, en dobbel og en trippel.
Noen som har noen erfaringer å dele med en bekymret sjel?
Ja, litt mtp smerter og generelt opplevelse. Hadde du tette eggledere og har du blitt gravid i ettertid?Hm, hva tenker du på? Om det er vondt...? Skylte gjennom i august -20, kjente bare murring. Litt som menssmerter. Hadde absolutt tålt verre![]()
Tusen takk for svarJeg gjorde det på torsdag! Jeg gruet meg veldig; men det gikk veldig bra. en bitteliten slange de putter inn, som jeg ikke merket i det hele tatt, og så spruter de inn vann og kontrastvæske. Når det blir fullest kan du kjenne litt press, ala menssmerter, men det var helt håndterbart syns jegMasse lykke til!
Ja, litt mtp smerter og generelt opplevelse. Hadde du tette eggledere og har du blitt gravid i ettertid?![]()
Okei, sædkvaliteten her er normalt. Skal be gynekologen henvise oss videre til IVF uansett så hvertfall vi har en plan om det ikke går av seg selv. Hat du vært prøver lenge?Var ikke tette, og ble gravid med ivf.
Ble gjort i forbindelse med utredning, men var sædkvaliteten som var hovedfaktoren her.
Okei, sædkvaliteten her er normalt. Skal be gynekologen henvise oss videre til IVF uansett så hvertfall vi har en plan om det ikke går av seg selv. Hat du vært prøver lenge?
Nei, de var ikke det. Men fant ut at jeg har hjerteformet livmor da. Så det er jo greit å vite om man skulle miste. Skjønner veldig godt at du gruer deg - det gjorde jeg og! Tror det handler om at man ikke vet hva man går til. Men for meg gikk det veldig bra, og skulle jeg gjort det igjen, så hadde jeg ikke gruet meg i det hele tattTusen takk for svarHadde du tette eggledere? Jeg er superspent og gruer meg så mye!! Selv om jeg har tatt mange biopsi (utenom bedøvelse var det ikke vondt) og celleprøver uten at jeg synes det er fælt! Ble gravid januar i år så kan ikke tro det er derfor jeg ikke er gravid enda..

Skjønner du har vært lenge i gamet da.. Så spennende! Lykke tilTja. Spørs hvordan du ser på det. Prøvde i 18pper før spira satt med eksen; da var gyn treeeg å henvise, så hun "rakk" det ikke.
Ytterligere 15-16 pp'er med gubben før utredning og ivf. Henvisning i august-september, stimulering november, innsett januar 2021. Fikk baby oktober i fjor.
Er nå på pp4 med ny spire, skal ha innsett om en uke ish, antar jeg.
Så, ikke lenge prøver DENNE gang, men samlet? Ja.![]()
GratulererSkylte som en del av utredning til IVF- ble gravid naturlig neste syklus !
Kan ha vært en tilfeldighet eller kan ha vært en medvirkende faktor! Har eller PCOS og mannen har dårlige svømmere.
Tusen takk for beroligende svar, da skal jeg ikke grue megNei, de var ikke det. Men fant ut at jeg har hjerteformet livmor da. Så det er jo greit å vite om man skulle miste. Skjønner veldig godt at du gruer deg - det gjorde jeg og! Tror det handler om at man ikke vet hva man går til. Men for meg gikk det veldig bra, og skulle jeg gjort det igjen, så hadde jeg ikke gruet meg i det hele tatthar lest at sjansen for graviditet øker med 30% de første tre syklusene etterpå, så
![]()
Sjekk eggledere i ny syklus skader vell ikke? Og greit å få det gjort? Hvertfall siden dere har prøvd siden august 2021.Venter for øyeblikket på TR. Min gynekolog sa forrige mnd at jeg kunne prøve trippel dose Letrozol 1-2 ganger, men om det ikke skjedde noe innen da måtte jeg bestille time for æ sjekke eggledere.
Nå har jeg prøvd en mnd med trippel dose, bør jeg prøve en mnd til eller burde jeg bare få sjekket de med en gang i ny syklus? Vet ikke om jeg er for utålmodig, men det er kanskje lov etter å ha prøvd siste august i 2021?
Hva ville dere gjort? ❤ har også skaffet meg babyklister som jeg skal prøve for første gang i kommende syklus.

Ja, kjør på med sjekk sier jeg. Det øker jo bare sjansene, og greit å få utelukket noen ting uansettVenter for øyeblikket på TR. Min gynekolog sa forrige mnd at jeg kunne prøve trippel dose Letrozol 1-2 ganger, men om det ikke skjedde noe innen da måtte jeg bestille time for æ sjekke eggledere.
Nå har jeg prøvd en mnd med trippel dose, bør jeg prøve en mnd til eller burde jeg bare få sjekket de med en gang i ny syklus? Vet ikke om jeg er for utålmodig, men det er kanskje lov etter å ha prøvd siste august i 2021?
Hva ville dere gjort? ❤ har også skaffet meg babyklister som jeg skal prøve for første gang i kommende syklus.

Sjekk eggledere i ny syklus skader vell ikke? Og greit å få det gjort? Hvertfall siden dere har prøvd siden august 2021.![]()
Jaa, dere har rett! Nå kjører vi bare påJa, kjør på med sjekk sier jeg. Det øker jo bare sjansene, og greit å få utelukket noen ting uansettkanskje det er det som skal til for oss!
![]()
Takk!Skjønner du har vært lenge i gamet da.. Så spennende! Lykke til![]()
Lykke til! Det går nok kjempefint. Blir spennende. Vel verdt et forsøkDa blir det skylling av eggledere tirsdag om en ukeHåper jeg kommer meg gjennom det uten alt for mye smerter!!