Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: HanneHM
Hvorfor det?
ORIGINAL: vinter09
Står det i kontrakten din at de kan korrigere evt. feil utbetalinger?? Hvis det ikke står i kontrakten kan de ikke kreve at du betaler tilbake. Dette fikk jeg vite på kurs om jus i personalarbeid.
ORIGINAL: Galleri
ORIGINAL: Gitte__
ORIGINAL: HanneHM
Hvorfor det?
Fått for mye i foreldrepenger..
Jobben som gjor en feil[:'(]
Men har ikke jobben din fått det refundert fra Nav..? Det er vel jobben din som har gjort en feil da?
Står det i kontrakten din at de kan korrigere evt. feil utbetalinger?? Hvis det ikke står i kontrakten kan de ikke kreve at du betaler tilbake. Dette fikk jeg vite på kurs om jus i personalarbeid.
Det står at det foreligger en gjensidig plikt til å rette opp feil som måtte oppstå i forbindelse med lønnsutbetalinger..
jaja, hadde et håp ihvertfall[;)]
ORIGINAL: AnaBanana
Det står at det foreligger en gjensidig plikt til å rette opp feil som måtte oppstå i forbindelse med lønnsutbetalinger..
Gjelder ikke det penger som en opplagt forstår er feil, slik som dobbel utbetaling osv. Hvis du tok imot pengen i god tro så er det kanskje anderledes, ville sjekket det iallefall
Da må du nok bare bite i det sure eplet og betale tilbake dessverre.
ORIGINAL: Pearl
Skjønner ikke helt? Om du har fått for mye utbetalt burde du jo ha merket det? Og om problemet er at nav ikke har refundert penger til dem så er jo det et problem mellom arbeidsgiver og nav så lenge du har levert søknader med all dokumentasjon i tide???
ORIGINAL: shiby
Men merka du ikke at du fikk 27.000 for mye inn på konto? [8|]
Uansett, sure penger å betale tilbake [:'(]
Håper det ordner seg. Kan vel ha en nedbetalingsplan?