Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tre digitale liggende, men tørr ikke prøve :S hehe. Skal ta blodprøve på fredag, men synes jo det er evig lenge tilVille kjøpt en cb jeg om du ikke har prøvd det. Har vel vært litt omdiskutert kvaliteten på billigtestene. Kan du få tatt en blodprøve evt?
Jeg ser jo strekene. Så det må jo være noe der. Skjønner ingenting jeg..Glemte å legge ved bilde
![]()
Ikke jeg heller! Fastlegen er såklart sengt i dag.. Så får ikke bestilt no time.. Vurderer å bestille hos volvat eller noe. Hadde vært fint å få en i morra og så den på fredag..!Jeg ser jo strekene. Så det må jo være noe der. Skjønner ingenting jeg..
Den digitale trenger en del hcg for å slå ut, jeg tenkte på en vanlig cb. Ser jo strekene dine. Det kan jo være en kjemisk graviditet, jeg fikk sånne svake tester da jeg hadde det. Men uansett for tidlig å si så lenge du har tid igjen til testdato. Det er uansett jævlig å gå og vente og lure. Krysser fingrene for at det fortsatt kan komme stigning på testene!Har tre digitale liggende, men tørr ikke prøve :S hehe. Skal ta blodprøve på fredag, men synes jo det er evig lenge tilFår manne meg opp til en digital etterpå..