Skyggestreker, erfaringer?

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Testene mine blir ikke sterkere. De får en anntydning til strek etter 5 min og blir alle seendes like ut etter tørk.. er dette skyggestreker? Skjønner ikke hva som skjer jeg! :S

Ville kjøpt en cb jeg om du ikke har prøvd det. Har vel vært litt omdiskutert kvaliteten på billigtestene. Kan du få tatt en blodprøve evt?

Ville kjøpt en cb jeg om du ikke har prøvd det. Har vel vært litt omdiskutert kvaliteten på billigtestene. Kan du få tatt en blodprøve evt?
Har tre digitale liggende, men tørr ikke prøve :S hehe. Skal ta blodprøve på fredag, men synes jo det er evig lenge til:p Får manne meg opp til en digital etterpå..

Glemte å legge ved bilde:p
e930393359e36e9063e9499d653f871f

Hm, litt vanskelig å si noe sikkert her. Ser jo klart to streker på testene dine, men hadde nok forventet en sterkere teststrek når det er to dager mellom første og siste test. Samtidig er det vel fremdeles litt tidlig, så mye kan skje. Håper du snart får en tydelig og klar teststrek uten rom for tolkning. Som sagt; ingen tvil om at det er to streker på testene dine, det er bare ingen forskjell i styrke på første og siste test som er litt merkelig. Nå skal det sies at disse testene ikke er noen eksakt vitenskap (annet enn at den stort sett kan si om du er gravid eller ei....), så det beste er å få tatt blodprøver med to dagers mellomrom for å sjekke stigning av HCG i blodet.

Krysser fingrene for deg! :)

Jeg ser jo strekene. Så det må jo være noe der. Skjønner ingenting jeg..
Ikke jeg heller! Fastlegen er såklart sengt i dag.. Så får ikke bestilt no time.. Vurderer å bestille hos volvat eller noe. Hadde vært fint å få en i morra og så den på fredag..!

Har tre digitale liggende, men tørr ikke prøve :S hehe. Skal ta blodprøve på fredag, men synes jo det er evig lenge til:p Får manne meg opp til en digital etterpå..
Den digitale trenger en del hcg for å slå ut, jeg tenkte på en vanlig cb. Ser jo strekene dine. Det kan jo være en kjemisk graviditet, jeg fikk sånne svake tester da jeg hadde det. Men uansett for tidlig å si så lenge du har tid igjen til testdato. Det er uansett jævlig å gå og vente og lure. Krysser fingrene for at det fortsatt kan komme stigning på testene!

Ja, den der er veldig tydelig den! Heia lille spire!

Dette virker jo kjempe lovende :):):)

Takk! ! Gruer meg skikkelig! Er så stressa at jeg kastet opp! :o hehehe

Heia og hurra!!!! Ingen tvil der :-)

Back
Topp