Skyggestrek?

Her er forresten bilde av testen innenfor tidsfristen. Bildet over ble tatt kanskje 30 min på overtid, så den ble sterkere etter tidsfristen. Litt mer sykelig i virkeligheten enn på bildet da.
Ser streken godt jeg!

Den ser positiv ut for meg. Men jeg fikk falsk posetiv med rfsu sine i mars... men vil heller anbefale deg å bestille staver fra babyplan på billige-tester.no...
Ser vi er i samme båt og har prøvd ca like lenge krysser fingra for at de andre testene er posetive og at de blir sterkere og sterkere

Den ser positiv ut for meg. Men jeg fikk falsk posetiv med rfsu sine i mars... men vil heller anbefale deg å bestille staver fra babyplan på billige-tester.no...
Ser vi er i samme båt og har prøvd ca like lenge krysser fingra for at de andre testene er posetive og at de blir sterkere og sterkere
Oi, hva gjorde du da? Klagde du til rfsu?

Jeg er gravid! o_O:Heartbigred Herregud!!

Vedlegg

• IMG_9166.jpeg
    IMG_9166.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 151
Tusen takk, forstår ingenting! :happy093
Følte det samme da jeg plutselig satt der med positiv test selv etter så lang tid :hilarious: men den lyver ikke den der, du er gravid! Tror de begynner å bli en fin gjeng i Mai-forumet om du ønsker å slenge deg med dem:Heartred husk at man ikke må lese alt om man synes det er skummelt alt mange har opplevd med sa og ma:Heartred

Hei alle sammen!

Mitt første innlegg her inne. Jeg og mannen min har nå prøvd siden september/oktober i fjor, og er nå i pp 10. Jeg har hatt ganske uregelmessig menstruasjon siden jeg sluttet på pillene i september 2022. Syklusene varer fra 28-38 dager, jeg vet derfor ikke når jeg har eggløsning. Sist syklus var 36 dager. Har prøvd hver 2-3 dag hver syklus.

Nå er jeg på dag 33, og fikk den nederste i dag tidlig. Det er med RFSU sine test ofte-strimler (25-pakning). Den øverste tok jeg i går ettermiddag, hvor jeg hadde drukket mye vann.

Er det noen av dere som har fått så sterk skyggestrek med disse testene?

Jeg testet en med vann, og den var blenda.

Jeg tør ikke helt å håpe noe etter snart et år med prøving og mye skuffelse. Hva tror dere?

Hilsen prøver 93
Dette er absolutt ingen skygge! Denne er suuuper positiv!!! Gratulerer:D :Heartred

Følte det samme da jeg plutselig satt der med positiv test selv etter så lang tid :hilarious: men den lyver ikke den der, du er gravid! Tror de begynner å bli en fin gjeng i Mai-forumet om du ønsker å slenge deg med dem:Heartred husk at man ikke må lese alt om man synes det er skummelt alt mange har opplevd med sa og ma:Heartred
Nei, det skjønner jeg! :happy: Ja, neste stopp blir nok mai-forumet! Takk for masse støtte ❤️

Gratulerer så mye! :Heartred

Back
Topp